اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین اعلام کرد

درج 924 خبر انتخاباتی در نشریات محلی قزوین

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین گفت: در فاصله زمانی 17 فروردین تا 24 خرداد ماه 92 تعداد 924 مطلب و خبر انتخاباتی در نشریات محلی استان قزوین درج و منعکس شد.

درج 924 خبر انتخاباتی در نشریات محلی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی‌صادق دقیقی با اعلام این خبر بیان داشت: در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین حجم و میزان فعالیت نشریات محلی استان پیرامون انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فاصله زمانی 17 فروردین تا 24 خرداد ماه 92 مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی افزود: در این بررسی و مطالعه 10 نشریه محلی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفتند و اطلاعات و موضوعات مرتبط به انتخابات در این نشریات با روش تحلیل محتوا کّمی استخراج و بررسی شدند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات افزود: در فاصله زمانی مورد پژوهش جمعاً 85 شماره از این 10 نشریه محلی انتشار یافته که همه صفحات و مطالب آن مورد بازبینی و اخبار مربوط به انتخابات استخراج، دسته‌بندی و در نهایت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: در این نشریات در فاصله زمانی 927 مطلب انتخاباتی در 85 شماره درج شده است که بیانگر درج میانگین 11 مطلب در هر شماره می‌باشد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین افزود: تعداد مطالب انتخاباتی که در قالب خبر در این 10 نشریه درج شده 354 خبر می‌باشد که 38 درصد از کل مطالب را به خود اختصاص می‌دهد و از این میزان 53 خبر با 15 درصد متعلق به مجریان برگزاری انتخابات می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول