اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

لرزی که بر جان مردم روستای پی‌زرد بهرام‌بیگی است / هراسی که سابقه 23 ساله دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم پی‌زرد بهرام‌بیگی هنوز از ریزش کوه بر سر خود در بیم و هراسند.

لرزی که بر جان مردم روستای پی‌زرد بهرام‌بیگی است / هراسی که سابقه 23 ساله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست با مسئولان استانی گفت: مردم روستای پی‌زرد بهرام‌بیگی هر لحظه در خطر سقوط سنگ قرار دارند و 23 سال است که با مدد خداوند اتفاقی در این منطقه رخ نداده است.

وی افزود: هر زمانی که اسم بهرام‌بیگی به گوشم می‌خورد یاد حادثه ماسوله و کشته شدن چهار نفر از اعضای خانواده به دلیل سقوط سنگ می‌افتم که بدنم به لرزه می‌افتد چراکه این روستا در شرایط ناگوارتری قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قرار گرفتن مقصد جابه‌جایی این روستا در یک‌هزار متری و حتی 600 متری مکان رزرو در نظر گرفته شده برای کارخانه سیمان مارگون نباید مانعی برای جابجایی روستا ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به این‌که مکان رزرو سیمان مارگون از مصوبات همین کارگروه است، عنوان کرد: شخصاً بررسی کرده‌ام و با توجه به اظهارات مشاور، در صورتی که استانداردهای لازم در ساخت کارخانه رعایت شود هیچ مشکلی برای زندگی مردم و محیط زیست پیش نمی‌آید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مردم این منطقه به دلیل تاخیر پیش آمده در سالیان اخیر هنوز به جابه‌جایی باور ندارند، گفت: بنیاد مسکن با تسریع در کار و تشویق مردم شرایط این جابه‌جایی را فراهم کند.

انتهای پیام/82015/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول