اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه ایلام:

تلاش خبرگزاری فارس در انتخابات 92 و تحقق حماسه سیاسی بی‌نظیر بود

فرماندار ایلام و رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی گفت: تلاش خبرگزاری فارس در انتخابات 92 و تحقق حماسه سیاسی بی‌نظیر بود.

تلاش خبرگزاری فارس در انتخابات 92 و تحقق حماسه سیاسی بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در دیدار با رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام اظهار داشت: خبرگزاری فارس در استان ایلام در برگزاری انتخابات خرداد 92 نقش مهم و ارزنده‌ای را ایفا کرد.

وی ادامه داد: این خبرگزاری فعال، متعهد، حرفه‌ای، دارای تخصص و دانش رسانه‌ای در برگزاری انتخابات 24 خرداد هم‌پای مسئولان ستاد انتخابات استان ایلام نقش مهم و ارزنده‌ای را در این حوزه بر عهده‌ داشت و با تنویر به موقع افکار عمومی و انتشار مناسب اخبار در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات زمینه برپایی انتخاباتی با شکوه را در استان ایلام رقم زد.

این مسئول با بیان اینکه همه مخاطبین به خبرگزاری فارس اعتماد داشته و اطلاعات موثق، صحیح، درست و به موقع را از این منبع دریافت می‌کنند، اضافه کرد: کارکنان و مسئولان خدوم خبرگزاری فارس در رأس و در استان ایلام در جذب مخاطبان به عنوان اصلی‌ترین هدف یک خبرگزاری موفق عمل کرده‌اند.

حیاتی این موفقیت بزرگ را به همه دست‌اندرکاران صادق و خدوم این مجموعه بزرگ ارزشی تبریک گفت و تصریح کرد: امیدواریم خبرگزاری فارس همچنان پله‌های موفقیت را روز به روز با سرعت بیشتری طی کند.

رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: خبرگزاری فارس در استان ایلام قبل، حین و بعد از انتخابات 24 خرداد با تولید فرآورده‌های خبری از جمله خبر، گزارش، یادداشت و ... نقش خود را در تحقق حماسه سیاسی به درستی ایفا کرد.

پژمان‌ مهدوی‌فر افزود: پوشش مناسب همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی، محمدرضا عارف، محسن رضایی تا حجت‌الاسلام حسن روحانی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: این خبرگزاری با رعایت مساوات بین همه نامزدهای عبور کرده از فیلتر شورای نگهبان و به دور از گرایشات سیاسی آنان نسبت به پوشش اخبار همه نامزدهای انتخاباتی که در استان ایلام برنامه داشتند اقدام کرد و این رویه تنها از سوی این رسانه در استان ایلام انجام شد و آرشیو اخبار بر روی اینترنت گواه این مدعاست.

این مسئول اضافه کرد: خبرگزاری فارس از رأس تا به ذیل با استفاده از نیروهای متعهد، توانمند، متخصص و ارزشی پا در عرصه‌ای بزرگ نهاده و خوشبختانه در این راستا موفقیت‌های چشمگیری را حاصل کرده است.

مهدوی‌فر با عنایت به دوری از به کار بردن  جملات و کلمه‌های ثقیل در تعریف از این خبرگزاری تصریح کرد: با استناد به سایت الکسا به عنوان سایت خارجی بررسی کننده وضعیت تعداد مخاطبان سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و ... می‌توان ادعا کرد که خبرگزاری فارس در کشور جزو پنج سایت برتر و نخست بوده که فاصله سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های دیگر با این رسانه بر اساس آمار الکسا فاصله‌ای بسیار دور و قابل تأمل است.

رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: این سند به تنهایی کفایت می‌کند که خبرگزاری فارس پیشرو و تاثیرگذارترین خبرگزاری در کشورمان محسوب شده و همه مخاطبین اعم از مردم و مسئولان به این مهم اذعان دارند.

وی ادامه داد: فارغ از استفاده مطبوعات محلی، منطقه‌ای و کشوری از این خبرگزاری، مردم بخش عمده‌ای از مخاطبین این خبرگزاری را تشکیل می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: خبرگزاری فارس در استان ایلام نیز در ارزیابی‌های متعدد حرفه‌ای که از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران رسانه در استان و سطح ملی انجام پذیرفته موفق به کسب رتبه‌های ممتازی شده است.

مهدوی‌فر تصریح کرد: به عنوان مثال خبرگزاری فارس در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری استان که در سال 91 برگزار شد موفق به کسب رتبه نخست در بخش خبر این جشنواره شد، در سال 90 نیز مرکز ایلام در ارزیابی خبرگزاری فارس توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند و در سال 89 نیز خبرگزاری فارس در نخستین جشنواره ملی منابع طبیعی رتبه ممتاز کشوری را به دست آورده است.

رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: این موارد تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های این رسانه در استان ایلام است.

در ادامه این دیدار نیز ولی‌الله حیاتی فرماندار و رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول با اهدای لوح یادبودی از زحمات پژمان مهدوی‌فر رئیس خبرگزاری فارس در استان ایلام تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: نظر به تلاش همه جانبه و بی‌‌شائبه جنابعالی در برگزاری و انجام امورات اطلاع‌رسانی انتخابات خرداد 92 که مشحون از صداقت، اخلاص و فعالیت کم نظیر آن برادر ارجمند است قابل تحسین بوده و بدینوسیله از زحمات دلسوزانه و طاقت‌فرسای شما صمیمانه تقدیر به عمل می‌آید امید است با توکل به خداوند سبحان در راستای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی کماکان بیش از پیش موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/2246/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول