اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

قاری مصری در اردبیل تلاوت می‌کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: «عادل الباز»‌ قاری بین‌المللی مصر با سفر به اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کرده و علاقمندان را به فیض روحانی می‌رساند.

قاری مصری در اردبیل تلاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌ نظری صبح امروز در محفل قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیل اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و هر چه با شکوهتر شدن مراسم انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه قاری شاخص «عادل الباز» قاری بین‌المللی از کشور مصر با دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در روزهای 9 و 10 این ماه پر برکت میهمان استان اردبیل خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: این قاری ممتاز در سقا‌خانه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با چهره‌های شاخص استان به تلاوت دلنشین قرآن کریم می‌پردازد.

مشهوری نظری با بیان این‌که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در راستای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعدد قرآنی برگزار می‌کند، گفت: برنامه‌هایی از قبیل محافل انس با قرآن کریم، همخوانی و ترتیل‌خوانی در مساجد وقفی استان و بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص قبل و بعد از افطار اجرا می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: با حضور «عادل الباز» مصری از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم با اهدای جوایزی تجلیل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از علاقمندان به کتاب آسمانی و روزه‌داران مومن استان خواست در این محافل معنوی حضور یابند تا از فیوضات این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مشهوری نظری با بیان اینکه در جای جای استان ولایت‌مدار اردبیل نور قرآن تلالو یافته و ارزش‌های معنوی همچنان در این سرزمین متجلی است، افزود: به نظر می‌رسد جوانان و نوجوانان سعی دارند از این ظرفیت و معنویت بی‌نظیر بهره کافی و وافی را ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما سعی کردیم در تمام امامزاده‌ها، بقاع متبرکه و مساجد محافل انس با قرآن و تلاوت روزانه آن را برگزار کنیم که استقبال مردم در یک هفته گذشته بسیار مناسب و مطلوب بوده است.

انتهای پیام/62003/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول