اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 تیرماه جاری

بروجن میزبان مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور می‎شود

رئیس هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور در تاریخ 12 تیرماه جاری در بروجن خبر داد.

بروجن میزبان مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور می‎شود

مریم خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور از تاریخ 12 تیرماه جاری در شهرستان بروجن آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات از فردا 11 تیرماه وارد استان می‎شوند، گفت: 9 تیم شرکت کننده در این مسابقات شامل استان‌های تهران، قم، اردبیل، مازندران، تبریز، کرمانشاه، خراسان رضوی و دو تیم از استان چهارمحال و بختیاری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

خاکسار ادامه داد: مسابقات سرکل کبدی آقایان برای دومین بار است که در کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار است که چهارمحال و بختیاری میزبانی برگزاری این مسابقات را برعهده دارد.

وی وضعیت تیم کبدی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه تنها چهار سال از آغاز فعالیت تیم کبدی استان می‌گذرد ولی با توجه به شرایط آب و هوایی، و شرایط جسمی و بدنی بازیکنان این رشته ورزشی رشد بسیار خوبی داشته است.

خاکسار از حضور دو تیم 12 نفره در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها کشور خبر داد و گفت: این دو تیم از جمله بهترین‌ تیم‌ها هستند که مربی و سرپرست توانمندی هدایت تیم‌های استان را برعهده گرفته است.

این مسئول با اشاره به انواع کبدی که در استان فعال است، یادآور شد: در حال حاضر دو نوع کبدی سالنی پنج و هفت نفره در بخش مردان و زنان در این استان فعال است.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول