اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شوشتر:

فوتبال آموزان شوشتری استعدادیابی شدند

رئیس هیئت فوتبال شوشتر گفت: فوتبال آموزان شهرستان شوشتر در دوره‌ای دو روزه با حضور مربیان شهرستانی استعدادیابی شدند.

فوتبال آموزان شوشتری استعدادیابی شدند

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: استعدادیابی یکی از مراحل اساسی پیداکردن نیروهای فعال و توانمند در عرصه ورزش است و به این دلیل امسال این مهم با همکاری مدارس فوتبال شهرستان شوشتر انجام شد و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش دو روزه در این باره به ثمر نشست، گفت: از بین 100 نفری که در این دوره شرکت کرده بودند با تست‌هایی که از فوتبال آموزان گرفته شده است، 35 نفر به عنوان افراد مستعد شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مدارس فوتبال شوشتر در این باره بسیار فعال عمل کرده‌اند، افزود: مدارس فوتبال شهرستان شوشتر با همکاری تیم‌ها و باشگاه‌های موجود این دوره را برگزار کرده‌اند و استقبال فوتبال دوستان از این دوره‌ بی‌نظیر بوده است.

نبی‌زاده با اشاره به اینکه باید از فوتبال حمایت جدی شود، گفت: کمبود‌های زیادی در بخش فوتبال شوشتر وجود دارد که باید با همکاری متولیان و مدارس فوتبال این کمبودها شناسایی و برای رفعشان اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر استعدادهای زیادی در بخش فوتبال دارد، تاکید کرد: در سال‌های گذشته استعدادهای زیادی در فوتبال شوشتر کشف و به بدنه فوتبال استان و کشور تزریق شده است که با حمایت بیشتر از فوتبال می‌توان بار دیگر شاهد ایجاد و کشف این استعدادها بود.

انتهای پیام/72006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول