اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای استان مرکزی

ربیعی: تکریم شهدا تداعی کننده والاترین ارزش‌های انسانی است

مدیران و کارکنان بهزیستی استان مرکزی صبح امروز با حضور در گلزار شهدا ضمن گلباران قبور پاک و مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

ربیعی: تکریم شهدا تداعی کننده والاترین ارزش‌های انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا ربیعی صبح امروز در مراسم گلباران قبور شهدا توسط کارکنان بهزیستی استان مرکزی که در آستانه هفته بهزیستی انجام شد، گفت: امروز ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگرانی است که در راه حفظ استقلال این کشور جان خود را فدا کردند.

وی افزود: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه‌ای همگانی است و همه باید قدردان خون شهدا باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: دیدار با شهدا تداعی کننده والاترین ارزش‌های انسانی و از جان گذشتگی فرزندان ناب ملت و پیروان مخلص ولایت است که در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب اسلامی سرافرازانه اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه‌نامه یعنی جهاد و شهادت پذیرا شدند.

وی با بیان این‌که بهزیستی استان چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: بهزیستی این استان افتخار دارد که خیابان و سر درب بهزیستی استان را به نام و عکس دو نفر از شهدای کارمند و دو نفر از فرزندان مراکز شبانه‌روزی زیر پوشش خود نامگذاری کرده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: شهیدان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان و دشمنان بوده و موجب آبروی این نظام هستند.

گفتنی است،‌ در این مراسم جمع بسیاری از کارمندان با نثار شاخه‌های گل و عطر افشانی، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های والای شهیدان ساعاتی را در کنار برترین قهرمانان خونین بال سپری کردند.

انتهای پیام/87012/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول