اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

مدیریت مصرف آب جزو آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مدیریت مصرف آب یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های آموزشی مجموعه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به شمار می‌رود.

مدیریت مصرف آب جزو آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان است

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با نیاز‌های روز جامعه باشد، اظهار کرد: دست‌یابی به اشتغال و ایجاد کار‌آفرینی برای جوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و تربیت نیرو‌های انسانی متخصص و کارآمد جزو سیاست‌های اصلی آموزشی این مجموعه است، اضافه کرد: فرهنگ کار و تولید باید به منظور تحقق حماسه اقتصادی در سطح کشور ترویج و نهادینه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای توسعه وضعیت کار، تولید و اشتغال برخوردار است، تصریح کرد: مردم و به ویژه قشر جوان جامعه باید با حضور در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نسبت به توانمند‌سازی و افزایش مهارت‌های خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز‌های روز جامعه به متقاضیان ارائه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 54 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح اصفهان آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جامعه را به متقاضیان آموزش می‌دهند.

جلالی با بیان اینکه توسعه و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در دستور کار این مجموعه قرار دارد، تاکید کرد: همچنین این مجموعه تلاش‌های بسیاری را برای توسعه و افزایش تعداد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان انجام داده است.

وی به یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها و سیاست‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان اشاره کرد و افزود: مدیریت مصرف آب یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های آموزشی مجموعه فنی و حرفه‌ای استان به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: چرا که در حال حاضر به دلیل خشکسالی‌ها و کمبود آب در استان مدیریت مصرف آب یکی از نیاز‌های اصفهان تلقی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول