اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

روستاهای شیرگاه مازندران مشکل آب آشامیدنی دارند

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به مشکلات این شهرستان، گفت: همه روستاهای شیرگاه مشکل آب آشامیدنی دارند.

روستاهای شیرگاه مازندران مشکل آب آشامیدنی دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی، همدلی و اتحاد بین مردم و نخبگان و مسئولان را از بارزترین ویژگی‌های سوادکوه شمالی ذکر کرد و گفت: امام جمعه شیرگاه و نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان در صف مقدم پیگیری و حل مشکلات و حمایت از کار و سرمایه و تولید قرار دارند.

 قوت‌ها و چالش‌های سوادکوه شمالی احصا شد

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های مختلف و نشست با نخبگان، بازدید از شهرک و ناحیه صنعتی، کارخانجات و روستاها را انجام داده‌ایم، گفت: نقاط قوت و چالش‌های سوادکوه شمالی احصا شد و معتقدم که مشکلات آن حل‌شدنی است.

وی، نیروی انسانی را از مهم‌ترین سرمایه سوادکوه شمالی توصیف کرد و با اشاره به حمایت‌های رئیس دفتر سوادکوهی رئیس جمهور، یادآور شد: کندی آبرسانی به 14 روستای منطقه لفور از مشکلات این شهرستان است.

 آب و راه مشکل نخست سوادکوه شمالی است

رستمعلی با تاکید بر اینکه همه روستاهای شیرگاه مشکل آب آشامیدنی دارند، خاطرنشان کرد: آب و راه از نخستین‌ مشکلات سوادکوه شمالی است.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه پروژه سد آیت‌الله صالحی مازندرانی هنوز تمام نشده است، یادآور شد: افتتاح سد آیت‌الله صالحی‌مازندرانی به معنای اتمام این طرح بزرگ نبوده است و دستیابی به اهداف برنامه پیش‌بینی شده آن نیاز به تقویت مالی دارد.

معضل گیرنده‌های تلویزیونی سوادکوه شمالی حل شود

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی، بهره‌مندی از چند کانال تلویزیونی کشور را حق مردم مومن و متعهد سوادکوه شمالی دانست و خواستار حل مشکلات مربوط به معضل گیرنده‌های تلویزیونی شد و گفت: صدا و سیما به بیان امام راحل یک دانشگاه است و تدابیری اتخاذ شود تا مردم از این دانشگاه بهره‌مند شوند.

وی به کاهش سطح سر دهنه‌های کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: برداشت‌های بی‌رویه و غیرکارشناسی موجب کاهش سطح سردهنه‌های کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی را فراهم کرده است.

رستمعلی خواستار افزایش نظارت بر شرکت‌های بهره‌بردار توسط نهادهای مجوزدهنده شد و خاطرنشان کرد: قوانین و شرایط تنها بر روی کاغذ نوشته نشود و اجرایی شود.

راه‌آهن شیرگاه از ظرفیت‌های مغفول سوادکوه شمالی است

فرماندار سوادکوه شمالی به مشکلات دیگر این شهرستان اشاره و یادآوری کرد: چهار بانده‌ شدن محور سوادکوه، تعریض جاده شیرگاه به بابل‌کنار و شیرگاه به جاده نظامی، گازرسانی به روستاهای لفور، راه ورودی شهرک صنعتی بشل، پروژه مسکن مهر، زمین زباله شیرگاه برخی از موضوع‌هایی است که با مدیریت آن می‌توان شاهد توسعه و حل مشکلات شد.

وی راه‌آهن شیرگاه را از ظرفیت‌های مغفول سوادکوه شمالی ذکر کرد و یادآور شد: ایجاد خط ریل در شهرک صنعتی سبب تحول بزرگ در منطقه می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول