اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان

سوارکاران قمی برای قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

دو سوارکار به نمایندگی از هیئت سوارکاری استان قم در مسابقات جایزه بزرگ سوارکاری کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

سوارکاران قمی برای قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های سوارکاری جایزه بزرگ کشور با عنوان جام زنده یاد اسماعیل نشاطی برای چهارمین‌بار با حضور چهره‌های مطرح سوارکاری کشور برگزار می‌شود و از قم نیز سه تن از بهترین سوارکاران آماده رقابت با حریفان هستند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در هماهنگی با فدراسیون سوارکاری کشورمان، قرار است پیکارهای سوارکاری جام زنده یاد نشاطی از امروز تا سوم تیرماه با حضور چهره‌های شاخص سوارکاری کشور که در بین آنها قمی‌ها نیز حضور دارند، برگزار شود.

البته امتیازهایی برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است تا بدین ترتیب سطح کیفی رقابت‌ها بالاتر رود و به همین منظور در رده‌های سنی بزرگسالان سوارکاران می‌توانند با سه رأس اسب در این رقابت‌ها حضور یابند.

تمام سوارکاران باید برگ گواهی سلامت اسب خود را که صادره از سوی شبکه دامپزکشی استان‌ها است و همچنین فتوکپی شناسنامه یا پاسپورت اسب خود را به همراه داشته باشند، ضمن اینکه برای ثبت‌نام در این مسابقات همانند سایر رقابت‌ها، هیئت سوارکاری استان تهران که برگزارکننده این جام است، رده‌بندی اسب‌ها را مطابق با قوانین ملی لحاظ می‌کند.

همچنین به همراه داشتن کارت بیمه سوارکاران در هنگام مسابقات الزامی است و چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب درساژ جام زنده نشاطی تا سوم تیرماه به میزبانی باشگاه سوارکاری آزمون تهران با حضور مدعیان به انجام خواهد رسید.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ در حالی که نمایندگان قم در این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان حضور می‌یابند.

نخستین سوارکار قمی محمد کارخانه در رده D بزرگسالان است که با اسبی به نام توس لیدی به نمایندگی از باشگاه سوارکاری ماهان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر با اسب خود وارد مسابقات می‌شود، ضمن اینکه دیگر سوارکار اعزامی از قم نیز عضو باشگاه سوارکاری ماهان قم هستند.

دومین سوارکار قمی اعزامی از باشگاه سوارکاری ماهان قم محسن کبیری است که ابتدا در رقابت‌های رده C به میدان می‌رود؛ در حالی که این سوارکار با اسبی به نام آرگونات وارد این رقابت‌ها شده است و به امید کسب موفقیت با حریفان رقابت می‌کند.

کبیری در حال حاضر سرشناس‌ترین چهره سوارکاری قم است که در این رقابت‌ها قصد شرکت در مسابقات کلاس B را دارد و قرار است با اسب آرگونات خود با چهره‌های شاخص کشور برای به دست آوردن یکی از سکوهای اول تا سوم به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول