اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای روستایی آبیک تأکید کرد

ضرورت مدیریت مصرف آب در روستاهای آبیک

مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک بر صرفه‌جویی و مدیریت مردم روستاهای این شهرستان در مصرف آب تأکید کرد.

ضرورت مدیریت مصرف آب در روستاهای آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، غلامرضا طارمیان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: گرچه در روستاها با مشکل کمبود آب مواجه هستیم ولی مردم باید بدانند که منابع آب محدود است و باید پاسخ مناسبی برای آیندگان داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه باز بودن شیر آب در برخی از مدارس روستاها از سوی کارکنان اداره آبفای روستایی شهرستان آبیک مشاهده شده که آب به هدر می‌رفته است.

این مسئول ادامه داد: باید آب مدیریت شود تا علاوه بر جلوگیری از اسراف، خدای نکرده آلودگی در آن ایجاد نشود و همچنین مجبور نشویم به دلیل هدر رفت آب برای آموزش و پرورش اخطار صادر کنیم.

مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: متأسفانه در یکی از روستاها، پیمانکاری مشغول ساخت مدرسه بوده که از آب مدرسه استفاده می‌کرده است؛ در حالی که برای پیمانکار پول آب تعیین شده و این موضوع ثروت اندوزی پیمانکار را می‌رساند.

طارمیان با تأکید بر اینکه اگر لوله‌های آب مدارس شکسته و یا فرسوده باشد و یا نیاز به کارشناس دارند، اطلاع‌رسانی شود تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، همکاری می‌کنیم.

وی اذعان داشت: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم که اگر مدرسه‌ای در روستایی محصور نیست، شیرهای مخفی در مدارس نصب کرده و یا از نگهبان استفاده کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به اینکه با کمبود اعتبار مواجه هستیم ولی از محل‌های دیگر کار خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

طارمیان گفت: از مدیران مدارس می‌خواهیم که در صورت انتقال به مدارس دیگر، در زمینه پرداخت آب‌بهای مدارس تسویه حساب کنند تا مدیران جدید با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول