اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

احداث گرم‌خانه وظیفه شهرداری است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: هر چند به دنبال احداث گرمخانه در اصفهان هستیم، اما احداث چنین مکان‌هایی بر عهده شهرداری است.

احداث گرم‌خانه وظیفه شهرداری است

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وجود گرم‌خانه در اصفهان اظهار کرد: گرم‌خانه از زمان شاه عباس صفوی دایر بوده است.

وی با بیان اینکه چنین مکان‌هایی توسط بهزیستی برای افراد معتاد زده شده است، افزود: در دنیا به این گرم‌خانه‌ها، شلتر یا مکان‌های موقت گفته می‌شود که باید توسط شهرداری احداث شود.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: شورای شهر اصفهان قول داده است که قضیه گرم‌خانه را نیز دنبال کند و همچنین در مورد احداث چنین مکان‌هایی با استاندار اصفهان بحث شد تا پیگیری شود.

محمدزاده با بیان اینکه با هزینه‌های دولتی و اعتباراتی که به بهزیستی اختصاص داده می‌شود نمی‌توان گرم‌خانه تاسیس کرد، گفت: شهرداری دارای مکان‌های بسیار زیادی است که می‌تواند با حداقل امکانات آنها را برای این امر اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: استان تهران، مشهد و تبریز دارای گرم‌خانه هستند، اما استان اصفهان با وجود مهاجرپذیری زیادی که دارد هنوز گرم‌خانه ندارد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: از شهردار اصفهان خواسته‌ایم که حداقل امکانات شامل مکانی برای این منظور و نیز لوازمی همانند کمپوت و پتو را برای شب‌خوابی در اختیار افراد قرار دهند.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول