اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق می‌شود

برگزاری 45 یادواره شهدا در تویسرکان/ روایت عملیات مرصاد در تویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان از برگزاری 45 یادواره شهدا در سطح شهرستان در سال جاری خبر داد.

برگزاری 45 یادواره شهدا در تویسرکان/ روایت عملیات مرصاد در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی ظهر امروز در جلسه ستاد یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان، با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا است، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ایثار جان خود، عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه دادند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست، گفت: شهدا با توکل بر خداوند، توسل به ائمه اطهار(ع) و تبعیت محض از ولی فقیه، نامی جاودانه از شهید و شهادت را در دنیا ثبت کردند.

فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه حرکت رزمندگان ایران اسلامی در جنگ هشت ساله نشأت گرفته از عاشورای حسینی بود، تصریح کرد: امروزه تفکر و اندیشه‌ الهی شهدا در سراسر گیتی به ویژه برای آزادی‌خواهان حق و عدالت الگوی برتری شده است.

وی با تأکید بر انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های نوجوان و جوان انقلاب، گفت: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی باید از این میراث ارزشمند صیانت کنیم.

مجیدی افزود: ترویج ارزش‌ها و آرمان‌‌های امام و شهدا در لایه‌های مختلف جامعه به ویژه در بنیان خانواده ترفند دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه دشمن از طریق جنگ نرم، بیان کرد: دشمن  پس از شکست سخت‌افزاری، بهره‌گیری از جنگ نرم را در برنامه خود دارد تا از این طریق جامعه را از ارزش‌های دینی دور سازد.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه جوانان ما امروز به تفکر شهدا نیاز دارند، تصریح کرد: نشر وصیت‌نامه، خاطرات شهدا و روایت صحنه‌های جان‌فشانی آنها، جامعه را نسبت به اهداف دشمن آگاه می‌کند.

وی برگزاری یادواره‌ها را یکی از عوامل ترویج فرهنگ شهید و شهادت دانست و افزود: احیای یاد و خاطره شهدا در قالب برگزاری یادواره‌ها علاوه بر آشنا کردن اذهان عموم با تفکر شهدا  زمینه‌ساز خلق حماسه‌ها نیز می‌شود.

مجیدی با تأکید بر اینکه امسال 45 یادواره شهید در شهرستان برگزار می‌شود، از بازسازی صحنه‌هایی از عملیات‌ها نظیر عملیات مرصاد خبر داد و افزود: عملیات مرصاد به مناسبت سالگرد این روز بزرگ، در قالب برگزاری نمایشگاه برای عموم مردم روایت می‌شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول