اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 شب در فرشچیان اجرا می‎شود

قصه‎ات را خودت تمام کن تنها نمایش ماه رمضان در اصفهان

کارگردان و نویسنده نمایش قصه‎ات را خودت تمام کن گفت: نمایش قصه‎ات را خودت تمام کن به مدت 14 شب در تالار فرشچیان اجرا می‎شود، و تنها نمایش ماه رمضان است.

قصه‎ات را خودت تمام کن تنها نمایش ماه رمضان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ماه رمضان ماهی برای تربیت و پرورش انسان از ابعاد گوناگون است، ماهی که در آن سبک زندگی را می‎توان به سمت خدا تغییر داد و هنر ابزاری ظریف برای به کارگیری در این اصل مهم است.

تئاتر نیز بهترین ابزار هنری برای تربیت و آموزش انسان‎ها است که ماه مبارک رمضان بهترین ماه برای بهره‎گیری از آن به جهت آمادگی نفوس برای پذیرش ارزش‎ها است که از سوی مسئولان کمتر مورد توجه است، به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال تنها به یک تئاتر اکتفا شده است.

قصه‎ات را خودت تمام کن به کارگردانی اکرم ابولمعالی تنها تئاتری است که در ماه مبارک رمضان در اصفهان روی صحنه رفته است، تئاتری که در ژانر نوجوان آماده شده و تنها مخاطبان خاصی را برای تماشا می‎طلبد.

اکرم ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تئاتر قصه‎ات را خودت تمام کن 14 شب از ساعت 19 در تالار فرشچیان اجرا می‎شود.

وی افزود: این نمایش در ژانر نوجوان تهیه شده است و روایت ماجراهایی است که برای یک خواهر و برادر نوجوان رخ می‎دهد.

کارگردان و نویسنده قصه‎ات را خودت تمام کن گفت: شهره موسوی و عباس جلیل زاده بازیگران این نمایش و لیلا قربانعلی گریمور، امیر قاسمی و مینا پناه نجات و احمد پناه نجات ساخت دکور متفاوت این نمایش را انجام داده‎اند.

وی ادامه داد: این نمایش به سبک و شیوه ویژه‎ای اجرا می‎شود به طوری که برای اجرای نمایش از سن هم به عنوان سن نمایش و هم جایگاه تماشاگران استفاده کرده‎ایم و نمایش در جمع تماشاگران که روی سن هستند اجرا می‎شود.

ابوالمعالی گفت: به علت محدودیت مکان برای اجرا تماشاگران اندکی قادر به تماشای این اجرا هستند، به طوری که تنها20 تا 30 تماشاگر می‎توانند این نمایش را مشاهده کنند.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول