اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

خیران از اطعام محرومان غافل نشوند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سفارش بسیار معصومین (ع) بر موضوع اطعام، خیران اطعام محرومان را در ماه مبارک رمضان مدنظر داشته باشند.

خیران از اطعام محرومان غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکشنبه شب در مراسم افطاری فرزندان بهزیستی اظهار داشت: در دین مبین اسلام، امامان معصوم (ع) بر مسئله اطعام بسیار تأکید و سفارش کرده‌اند.

وی افزود: اطعام فرزندان و مددجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد بسیار ارزشمند است، چراکه بدون چشم‌داشت و برای رضای خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جا دارد از تمام دست‌اندرکاران در بخش‌های خدماتی برای قشر محروم تشکر کنیم.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه خواستار حمایت مستمر خیران با سازمان بهزیستی شد.

محمدرضا سراوانی افزود: افراد خیر ارتباط مستقیم با بهزیستی داشته باشند و در برنامه‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای معلولان و زنان خودسرپرست و یا در نگهداری معلولان ذهنی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه زمینه برای ارتباط خیران با بهزیستی فراهم است، ادامه داد: امیدوارم خط ارتباطی بهزیستی با خیران ارتقا یابد.

مریم لکزایی، معاون امور اجتماعی بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه تعداد 120 نفر از فرزندان بهزیستی استان یکشنبه‌شب به همت یکی از خیران مراکز غیردولتی توانبخشی بهزیستی استان اطعام شدند، اذعان داشت: در کل استان تعداد هشت خانه کودک و نوجوان فعالیت دارند که سه مورد از آنها خصوصی و مابقی دولتی هستند.

انتهای پیام/75004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول