اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

اطعام‌دهی در شب‌های جمعه و شب‌های قدر در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام‌دهی در راستای نیت واقف در شب‌های جمعه و شب‌های قدر در ماه رمضان خبر داد.

اطعام‌دهی در شب‌های جمعه و شب‌های قدر در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از اعزام 15 مبلغ غیر بومی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به مناطق مختلف شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این تعداد علاوه بر مبلغان غیر بومی بوده که با محوریت سازمان تبلیغات روحانیون در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام شدند.

وی به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان اطعام‌دهی در مقبره سیف‌الدوله بر اساس نیت واقف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه در راستای نیت واقف در طول سال هر شب جمعه بین 400 تا 600 نفر در این مکان اطعام‌دهی می‌شوند از اطعام‌دهی افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر توسط اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

وی ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار نفر اطعام‌دهی شوند.

زین‌العابدینی از برگزاری برنامه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و تالار موقوفات ملایر شامل کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم و ترتیل خبر داد.

وی همچنین به برگزاری اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه در ماه رمضان اشاره کرد و عنوان داشت: پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری حلقه‌های معرفتی توسط مبلغان در بقاع و مساجد از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه ملایر در این ماه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری مراسم ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه ملایر را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ماه رمضان دانست.

وی از حضور یک قاری مصری در ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده که در نیمه ماه مبارک رمضان محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملایر برگزار شود.

زین‌العابدینی در پایان به غبارروبی بقاع متبرکه ملایر اشاره کرد و گفت: همه بقاع متبرکه با حضور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شد که این مراسم به صورت نمادین با حضور مسئولان و مردم در امامزاده عبدالله ملایر برگزار شد.

انتهای پیام/89013/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول