اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی قائمشهر:

اصناف در برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائمشهر گفت: اصناف در برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند.

اصناف در برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز نشست مشترک پلیس امنیت انتظامی و کاسبان اطراف مصلای قائمشهر با موضوع تامین امنیت مصلای نماز جمعه این شهر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائمشهر در این نشست با بیان اینکه همکاری و تعامل مردم موجب بالارفتن ضریب امنیتی در شهر می‌شود، اظهار داشت: همکاری و تعامل مردم شهرستان خاصه بازاریان و کسبه در مسائل امنیتی و نظم و انضباط، علاوه بر برقراری هر چه بهتر امنیت در سطح شهر، موجب ایجاد تقویت روحیه پرسنل نیروی انتظامی و امنیتی نیز می‌‌شود.

 مسعود حق‌پرست با تاکید بر تعامل و همکاری این عده از کاسبان با ماموران انتظامی اذعان داشت: بر این باوریم که جامعه سالم در سایه تعامل و مشارکت شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان با پلیس به دست می‌آید.

وی اطلاع‌رسانی به موقع مسائل امنیتی و ناآرامی‌ها به پلیس، جلوگیری از تجمع افراد لاابالی و غیرمسئول در مراکز تجاری، عدم پذیرش بسته‌های مشکوک با عنوان امانت در روزهای شلوغ و خاص به ویژه زمان برپایی نماز جمعه را از جمله مواردی اعلام کرد که باید از سوی کسبه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول