به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آستانقدس رضوی، حجتالاسلام سیدجلال حسینی با بیان اینکه در تمام صحنها باجههای اطلاعرسانی قرار دارد، اظهار داشت: دفاتر راهنمای زائر نیز در ورودیهای طوسی، نواب صفوی و طبرسی که زائران و مجاوران از آن ورودیها به داخل اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی مشرف میشوند، قرار دارند.
وی افزود: این دفاتر با ارائه نقشههای راهنما، بروشور، برگههای مسابقات، معرفی برنامههای حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان و اطلاعاتی نیز در مورد اماکن اقامتی مانند هتلها و مهمانپذیرها و اماکن زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس در اختیار زائران قرار میدهند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستانقدس رضوی با اشاره به ایجاد دفاتر راهنمای زائر از سوی اداره ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در راهآهن مشهد خاطرنشان کرد: این دفتر علاوه بر راهنمایی و اطلاعرسانی به توزیع برگههای مسابقات فرهنگی و نقشههای حرم مطهر و مشهد به زبانهای «فارسی»، «عربی»، «انگلیسی»، «فرانسه»، «آذری» و «اردو» و دیگر محصولات فرهنگی میپردازد.
وی ابراز داشت: زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان میتوانند به صورت تلفنی از برنامههای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر مطلع شوند.
حسینی در ادامه به افزایش کشیک راهنمایان زائر خواهر حرم مطهر رضوی اشاره کرد و ابراز داشت: این گروه به صورت افتخاری با استقرار و گشتزنی در صحنهای حرم مطهر، ضمن ارشاد زائران و احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر، به سؤالات مختلف زائران نیز پاسخ میدهند.
انتهای پیام/70002/ذ/ض1002