اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه رمضان توسط دانش‌آموزان صورت گرفت

غبارروبی آستان مقدس عیسی بن احمد(ع) در همدان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از غبارروبی آستان مقدس عیسی بن احمد(ع) در آستانه ماه مبارک رمضان توسط دانش آموزان خبر داد.

غبارروبی آستان مقدس عیسی بن احمد(ع) در همدان

سید حسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با ائمه اطهار و فرزندان پاک ایشان اظهار داشت: غبارروبی آستان مقدس امامزادگان از برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان بسیار به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز است.

وی با بیان اینکه با حلول ماه مبارک رمضان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان همزمان با سراسر کشور طرح ضیافت الهی را در جوار امامزادگان برگزار می‌کند افزود: غبارروبی امامزادگان، برپایی بیش از 500 محفل انس با قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های تفسیر و قرائت قرآن کریم و مراسم سخنرانی و مناجات از جمله این برنامه‌ها است.

رضوی تصریح کرد: باید از فضای معنوی امامزادگان در تربیت و رشد معنوی جوانان و نوجوانان به خوبی استفاده کرد و این همان مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی است.

وی از والدین خواست تا ضمن تشویق فرزندان خود برای حضور در بقاع متبرکه از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته شده در قالب طرح تابستانی نشاط معنوی در این مکان‌های مقدس استفاده کنند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، عقیدتی، اردوهای تفریحی، فوتبال و شنا را از جمله برنامه‌های طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار امامزادگان استان بیان کرد.

انتهای پیام/89017/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول