اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار محمودآباد اعلام شد

جابه جایی دوباره در انتخابات شورای شهر محمودآباد/ صحت انتخابات تائید شد

فرماندار محمودآباد از جابه جایی دوباره نفر هفتم و هشتم شورای شهر محمودآباد در بازشماری هیئت اجرایی استان خبر داد و گفت: صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه مورد تائید قرار گرفت.

جابه جایی دوباره در انتخابات شورای شهر محمودآباد/ صحت انتخابات تائید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، با پایان شمارش آرای انتخابات شورای شهر محمودآباد در تاریخ 25 خرداد 92 نتیجه آن اعلام شد که بر اساس آن حمیده فرزانه، علی صیقل‌وازی، سیدهادی علوی، محمدرضا مهدوی ، فرهاد محمدی، سیده‌فاطمه حسینی و رضا خلیلی به عنوان هفت نفر منتخب مردم برای تصدی شورای چهارم شهر محمودآباد معرفی شدند.

با توجه به اختلاف تنها 13 رأی نفر هفتم یعنی رضا خلیلی و نفر هشتم یعنی نورالله قلی‌زاده که علی‌البدل بود، نسبت به شمارش آرا اعتراض شد و پس از بررسی اعتراض در بازشماری شش صندوق، نفر هفتم و هشتم جا به جا و طی اطلاعیه صادره این تغییر به رسانه‌ها و مردم اعلام شد.

 در ادامه رضا خلیلی اعتراض خود را کتبی به هیئت اجرایی استان اعلام کرد و این بار هیئتی از استان برای بازشماری آرا در شهرستان محمودآباد حضور پیدا کردند و 15 صندوق اخذ رأی را مورد شمارش قرار دادند و در نهایت خلیلی توانست با اختلاف فقط سه رأی جایگاه از دست رفته خود را به دست آورد.

 پس از اتمام شمارش آرا ، عبدالقدیر مشایخی فرماندار محمودآباد با انتشار فرم شماره 39 با عنوان آگهی تأیید صحت برگزاری انتخابات، نتیجه قطعی انتخابات را اعلام نمود.

بر اساس این اطلاعیه که یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس قرار گرفته است، حمیده فرزانه با 4811 رأی، علی صیقل‌وازی با 4768 رأی، سیدهادی علوی با 4355 رأی، محمدرضا مهدوی با 4132 رأی، فرهاد محمدی با 3406 رأی، سیده‌فاطمه حسینی با 3310 رأی و رضا خلیلی با 3290 رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 همچنین نورالله قلی‌زاده با 3287 رأی، سیف‌الله سعیدی‌راد با 3242 رأی، مهرداد خسروی محمودآبادی با 3189 رأی و هابیل جلابی با 3144 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر محمودآباد انتخاب شدند.

 در پایان این اطلاعیه آمده است: اینک در اجرای بند دو ماده 73 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، چنانچه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد، حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی می‌تواند شکایت خود را به هیئت نظارت استان مستقر در ساختمان شماره دو استانداری اعلام کند.

 به گزارش فارس، هیچ یک از اعضای کنونی شورای شهر محمودآباد نتوانستند اعتماد مردم را برای دور چهارم شورای شهر جلب کنند.

 انتهای پیام/86013/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول