اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

توقف طرح منوریل از چهارراه ارشاد تا فردوسی

استاندار کرمانشاه گفت: به ‌هیچ عنوان اجازه ادامه طرح منوریل کرمانشاه از چهارراه ارشاد به سمت فردوسی را نخواهیم داد.

توقف طرح منوریل از چهارراه ارشاد تا فردوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الله دمیاد بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای خط منوریل اظهار داشت: اجرای خط منوریل از طاق‌بستان تا میدان آزادی قبلا به تصویب رسیده بود و ما به‌ دلیل هزینه‌های صورت گرفته آن ‌را ادامه دادیم.

بر اساس گزارش استانداری کرمانشاه وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح تا میدان آزادی به تصویب رسیده به‌هیچ عنوان نخواهیم گذاشت که طرح حتی تا مکان تعیین شده یعنی میدان آزادی ادامه پیدا کند و طرح را تا چهارراه بسیج متوقف خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بهترین طرح برای کرمانشاه اجرای پروژه مترو است و این جزو خواست مردم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیریت ارشد استان است.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: به ‌دنبال اجرای خط مترو از چهارراه بسیج تا میدان آزادی هستیم و با توجه به توافق به‌ عمل آمده بین نمایندگان و مدیریت اجرایی استان، با قاطعیت از آن حمایت خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که حقوق مردم پایمال شود.

به گفته دمیاد، چنانچه خط منوریل از محدوده میدان آزادی به سمت میدان فردوسی اجرا شود، این مسیر قفل خواهد شد و این طرح به‌ جای اینکه حل مشکل ترافیک باشد خود عامل ترافیک خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای اجرای طرح نباید فقط چند سال آینده را ببینیم، بلکه باید برنامه بلندمدت برای شهر کرمانشاه که در دوران دفاع مقدس چندین سال زیر حملات موشکی دشمن قرار داشته، مدنظر قرار دهیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تنها خواسته و برنامه ما برای اجرای طرح از چهارراه بسیج تا میدان فردوسی به‌صورت مترو و تونل عمیق است و این موضوع در راستای اجرای طرح پدافند غیرعامل نیز قلمداد می‌شود.

دمیاد خاطر نشان کرد: برای ما قابل قبول نیست که گفته شود هزینه مترو از هزینه منوریل بیشتر است، زیرا مترو طرحی بلندمدت و راه‌گشا برای حل مشکل ترافیک شهر کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: به‌ناچار اجرای طرح منوریل از طاق‌بستان تا چهارراه ارشاد را پی‌گیری خواهیم کرد، اما به‌هیچ عنوان اجازه ادامه طرح را به سمت فردوسی نخواهیم داد و در این راستا با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به توافقات خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

در این جلسه که اعضای شورای ترافیک کشور نیز حضور داشتند، استاندار کرمانشاه از حاضران خواست که فقط به اجرای طرح مترو از چهارراه ارشاد به سمت میدان فردوسی فکر و مقدمات اجرای آن ‌را فراهم کنند.

پس از بررسی و ارزیابی گزینه‌های اجرای مسیر در بخش جنوبی شهر کرمانشاه، اجرای طرح مترو به ‌صورت عمیق مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد این طرح هر چه سریع‌تر در شورای عالی ترافیک کشور مطرح شود.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول