اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

حفظ فرهنگ شهادت سربلندی کشور را به همراه دارد

استاندار کرمانشاه گفت: حفظ فرهنگ شهادت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده‌های آنان موجب پایداری و سربلندی کشور است.

حفظ فرهنگ شهادت سربلندی کشور را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد امروز به همراه جمعی از مسئولان استانداری کرمانشاه و مدیران اجرایی به شهرستان جوانرود و ثلاث‌باباجانی سفر کرد.

 دمیاد در سفر خود به شهرستان ثلاث‌باباجانی پس از بازدید از بازارچه شیخ صله با دیدار از خانواده معظم شهدا در این شهرستان گفت: حفظ فرهنگ شهادت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده‌های آنان موجب پایداری و سربلندی کشور است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه زنده ‌نگه داشتن فرهنگ شهادت یکی از ارزش‌های مقدس اسلامی است، افزود: برتری انقلاب اسلامی و درخشش روزافزون آن در تمام دنیا به دلیل حفظ ارزش‌های ناب اسلامی و زنده ‌نگه داشتن آن است.

دمیاد در سفر خود به شهرستان ثلاث‌باباجانی در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد و در سفر به شهرستان جوانرود از پروژه‌های مسکن مهر هلانیه و مولوی بازدید کرد.

انتهای پیام/2700/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول