اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه هشدار داد

جلوگیری از ورود خودروهای عراقی حامل کالای قاچاق

استاندار کرمانشاه گفت: باید از ورود هر خودرو و راننده‌ای از کشور عراق که مرتکب تخلف و قاچاق کالا می‌شود، جلوگیری شود.

جلوگیری از ورود خودروهای عراقی حامل کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید از ورود هر خودرو و راننده‌ای از کشور عراق که مرتکب تخلف و قاچاق کالا می‌شود، جلوگیری و این مراتب به اطلاع طرف عراقی نیز گزارش شود.

بر اساس گزارش استانداری، وی تصریح کرد: بیشتر موارد قاچاق از آن‌ سوی مرز سلاح، مهمات و مشروبات الکلی است که مبارزه با این پدیده باید به‌صورت گسترده و همه‌جانبه ادامه پیدا کند و فضا بیش از پیش برای ورود چنین کالاهایی ناامن شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دستگاه‌ها در خصوص جلوگیری از قاچاق سوخت باید جدیت داشته باشند و سازمان همیاری شهرداری‌ها موظف به مکان‌یابی در مرز پرویزخان برای امورات مربوط به مبادلات قانونی فرآورده‌های نفتی است.

دمیاد با بیان این‌که باید همواره تلاش کنیم که پدیده قاچاق را به صفر برسانیم، ادامه داد: خوشبختانه طی سه ماه گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای مبارزه با این موضوع صورت گرفته و این مهم ناشی از همراهی، پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: باید تلاش ویژه شود که مصوبات این جلسه با جدیت عملیاتی شوند و دستگاه‌های عضو در راستای انجام امور محوله خود اقدام کنند.

دمیاد گفت: اراده مسئولان استان کرمانشاه در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز جدی است و باید تلاش شود که تمامی دستگاه‌ها همراهی، همکاری و همدلی نزدیکی در راستای تحقق برنامه‌های این ستاد داشته باشند.

انتهای پیام/2700/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول