اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

طرح‌های هادی روستایی 2 درصد از میانگین کشوری جلوتر است

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در حوزه عمران روستایی و تهیه طرح‌های هادی روستایی این نهاد 2 درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

طرح‌های هادی روستایی 2 درصد از میانگین کشوری جلوتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن خراسان شمالی، علی محمدی در نشست نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بخش اجرای طرح‌های هادی روستایی نیز این نهاد حائز رتبه برتر کشوری است.

وی افزود: سهمیه استان تاکنون بیش از 51 هزار واحد بوده است که از این تعداد 43 هزار واحد در مرحله انعقاد قرارداد و 33 هزار و660 واحد نیز موفق به اخذ پایان کار شده‌اند.

محمدی همچنین ضمن تقدیر از حضور جعفری در اداره کل بنیاد مسکن استان از ایشان با توجه به تریبون مجلس و دیدارهای مردمی خواست تا نسبت به بازپرداخت اقساط معوقه تسهیلات بازسازی مسکن روستایی توسط وام گیرندگان تاکیداتی صورت پذیرد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن خراسان شمالی در بخش‌های مطالعه طرح هادی عملکرد خوبی داشته و در اجرا نیز 2 یا 3 درصد از میانگین کشوری عقب بوده است که امید می‌رود با تلاش‌های شما به میانگین کشوری برسیم.

قاسم جعفری ضمن تقدیر از این نهاد در قبال پاسخگویی به مسائل مختلف بیان داشت: به مناطق روستایی شهرستان تازه تاسیس راز و جرگلان نیز باید نگاه ویژه‌ای داشت.

وی خاطرنشان کرد: در توسعه روستاها به حفظ بافت روستایی در این استان توجه به خصوصی شود.

انتهای پیام/63001/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول