اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان خبر داد

معرفی نمایندگان بهداشت، ایمنی و محیط زیست 40 دستگاه اجرایی سمنان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: 40 دستگاه اجرایی سمنان نمایندگان بهداشت، ایمنی و محیط زیست خود را به این اداره کل معرفی کردند.

معرفی نمایندگان بهداشت، ایمنی و محیط زیست 40 دستگاه اجرایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، حمید ظهرابی امروز اظهار کرد: 40 دستگاه اجرایی سمنان نمایندگان بهداشت، ایمنی و محیط زیست خود را به حفاظت محیط زیست سمنان معرفی کردند.

وی گفت: در راستای اجرای ماده 190 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر لزوم اقدام کلیه دستگاه‏های اجرایی و موسسات و نهادهای عمومی جهت کاهش اعتبارات هزینه‏ای دولت و اعمال سیاست‏های مصرف بهینه منابع پایه و محیط زیست، استقرار واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان افزود: برای اجرای برنامه مدیریت سبز، شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات (کاغذ)، کاهش مواد زائد جامد و بازیافت آنها در ساختمان‏ها و وسایل نقلیه و به منظور تعامل بیشتر و سازنده در جهت صرفه‏جویی و بهینه‏سازی مصرف منابع و حامل‏های انرژی در ادارات و رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی در محیط کار و به منظور اعمال مدیریت زیست محیطی در کلیه دستگاه‏های دولتی، نمایندگان و مسئولین بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست 40 دستگاه‏های اجرایی سمنان معرفی و بانک اطلاعات مربوطه تهیه شد.

ظهرابی همچنین افزود: انجام امور مربوطه در جهت استقرار نظام مدیریت سبز در دستگاه‏های اجرایی استان از طریق این افراد با برگزاری دوره‏های آموزشی و نشست‏های تخصصی پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول