اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 و 18 مهرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست در مشهد

دبیراجرایی نخستین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست گفت: نخستین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست 17 و 18 مهرماه 92 در مشهد برگزار می‎شود.

برگزاری نخستین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مدیریت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد، رمضانعلی شورابی اظهار داشت: کلانشهرها با چالش‏های زیست محیطی مواجه‌اند و مدیریت خدمات شهری می‌تواند با ترویج و تزریق آگاهی عمومی در بین شهروندان نسبت به مسائل زیست محیطی و لحاظ کردن رویکردهای زیست محیطی در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان شهری، در راستای کنترل و برطرف کردن این چالش‌ها گام بردارد.

وی افزود: دستیابی به شهری سبز، زیبا، شاداب و سرزنده با فضاهای عمومی متنوع و گسترده، شهری ایمن و مقاوم در برابر انواع آسیب‏ها و مقاوم در برابر مخاطرات و سوانح، شهری پایداری و منسجم با ساختاری مناسب جهت سکونت، فعالیت و فراغت و همچنین شهری روان با رفاه عمومی و زیرساخت‎های مناسب همراه با برابری‏ها و تامین عادلانه حقوق شهروندی را از اهداف مدیریت خدمات و محیط زیست شهری است.

شورابی خاطرنشان کرد: نیل به این اهداف ما را بر آن داشت تا برای استفاده از نظرات راهگشا و توصیه‎های محققان، اساتید، متخصصان و تمام اندیشمندان، برگزاری نخستین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست را در روزهای 17 و 18 مهرماه امسال، در پایتخت معنوی ایران با همکاری شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی برنامه‎ریزی کنیم.

وی برگزاری این کنفرانس را فرصتی مناسب جهت آشنایی هر چه بیشتر و بهتر محققان، دانشجویان و مدیران شهری با پیشرفت‏ها و دستاوردهای روزآمد علمی و محملی برای آشنایی آنان با محیط‌های اجرایی دانست و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متخصصان دانشگاهی سراسر کشور و همچنین مدیران اجرایی و مسئولان در حوزه خدمات و محیط زیست شهری را از مهمترین علل ارزش و اعتبار این کنفرانس عنوان کرد.

شورابی از تمام اساتید، دانشجویان، محققان، مدیران و کارشناسان شهرداری، سازمان حفاظت محیط زیست و سایر نهادهای اجرایی دعوت کرد که مقالات استخراج شده از آخرین یافته‎های علمی، پژوهشی و کاربردی خود را در زمینه‎های موضوعی کنفرانس از طریق سایت کنفرانس به آدرس اینترنتی http://use.mashhad.ir طبق تاریخ‎های اعلام شده ارسال کنند.

وی افزود: این کنفرانس تلاش دارد با برگزاری برنامه‏های جانبی، شامل برگزاری سخنرانی‎های علمی و میزگردهای تخصصی، برگزاری کارگاه‏های آموزشی کوتاه مدت و برپایی نمایشگاه تخصصی و دستاوردها، علاقه‏مندان را با فرصت‎ها و آخرین دستاوردهای دانش فنی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست آشنا سازد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول