اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

نمایشگاه ضیافت از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: عرضه کالاها در قالب نمایشگاه‌های ضیافت تا حدود زیادی، جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفته و در تنظیم بازار تأثیر مطلوبی داشته است.

نمایشگاه ضیافت از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه ضیافت در بوشهر با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سراسر استان بوشهر با استقبال خوب مردم در حال برگزاری است، افزود: استقبال روزانه مردم در حدی است که ساعات کار نمایشگاه‌ها تا پاسی از شب ادامه می‌یابد که به نوبه خود از تفاوت قیمت‌ها در نمایشگاه با بازار خبر می‌دهد.

تابش گفت: از زمان فعالیت نمایشگاه‌های طرح ضیافت تاکنون استقبال چشمگیری از سوی هم استانی‌ها از این نمایشگاهها صورت گرفته که این امر نشان دهنده قیمت مناسب کالاهای عرضه  شده است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه  طرح ضیافت بوشهر، حدود 30 غرفه، کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان را با تخفیف 10 الی 30 درصدی به مردم عرضه می‌کنند.

تابش تاکید کرد: در سراسر استان بوشهر و از طریق نمایشگاههای عرضه کالا، برنج که یکی از اساسی‌ترین کالاهای مورد تقاضای شهروندان بوده با قیمت هرکیلو 38 هزار و500 ریال در کیسه‌های 10کیلویی بصورت روزانه و بدون وقفه در حال توزیع است و استقبال چشمگیر شهروندان را در پی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در مجموع وضعیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها را بسیار مناسب‌تر از خارج نمایشگاه ارزیابی کرد و گفت: عرضه کالاها در قالب نمایشگاه‌های  ضیافت تا حدود زیادی، جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفته و در  تنظیم بازار تأثیر مطلوبی داشته است.

تابش تصریح کرد: در نمایشگاه‌های ضیافت امسال که برای اولین بار در تمام شهرستانهای استان دایر است کالاهای طرح تنظیم بازار شامل گوشت،مرغ گرم و منجمد، شکر، برنج، روغن انواع حبوبات،لبنیات، خرما و ماهی با قیمت‌های بسیار مناسب و در برخی موارد با حدود 30درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند و حجم انبوه خریداران گویای رضایتمندی مردمی از نمایشگاه‌های طرح ضیافت است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول