اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دیلم خبر داد

استقبال گسترده دیلمی‌ها از نمایشگاه طرح ضیافت رمضان

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دیلم گفت: برپایی نمایشگاه طرح ضیافت رمضان با استقبال گسترده شهروندان دیلمی روبرو شده است.

استقبال گسترده دیلمی‌ها از نمایشگاه طرح ضیافت رمضان

حسین همت زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم افزود: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور از 17 تا 27 تیرماه در دیلم با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان و ثبات و آرامش نسبی در بازار برپا شده است.

وی بیان داشت: اقلام پروتئینی نظیر گوشت و مرغ منجمد سهمیه تنظیم بازار و سایر گروه کالایی نظیر برنج، شکر، روغن، خواروبار و خشکبار، ادویه‌جات، انواع لبنیات، میوه، مواد شوینده، عرقیات،  ترشیجات، اقلام بهداشتی، خرما، زولبیا و بامیه و شیرینی از جمله اقلام یارانه‌ای است که با قیمت 5 الی 20 درصد زیر قیمت بازار دراین نمایشگاه در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی عمومی مناسبی که از طریق نصب بنر و تراکت در سطح شهر، ارسال پیامک به شهروندان و همچنین اطلاع رسانی در مساجد و حسینیه‌ها انجام شد خوشبختانه همه اقشار جامعه از برپایی این نمایشگاه مطلع شدند. 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دیلم گفت: متأسفانه با توجه به کمبود فضای فیزیکی امکان حضور همه اصناف در این نمایشگاه وجود نداشت.

همت‌زاده استقبال خوب مردم دیلم از این نمایشگاه را موجب دلگرمی دست اندرکاران برپایی نمایشگاه دانست و گفت: با تمهیداتی که از سوی فرماندار و مسئولان شهرستان صورت خواهد گرفت شاهد احداث مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی در این شهرستان باشیم.

همت‌زده اضافه کرد: این نمایشگاه در 16 غرفه با همکاری فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش در سالن امتحانات دبیرستان صدف برپا شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان بازرسی بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط بصورت روزانه از اقلام توزیعی در این نمایشگاه انجام می‌شود.

همت زاده افزود: درصورت ادامه استقبال مردم و تامین ارزاق عمومی، مهلت بازدید از نمایشگاه تا پایان تیرماه تمدید خواهد شد.این نمایشگاه همه روزه از ساعت 18 تا 24 آماده بازدید همشهریان عزیز دیلمی است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول