اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مطرح کرد

فعال شدن اکیپ‌های ثابت و سیار برای نظارت بر کنترل قیمت نمایشگاه ضیافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اکیپ‌های ثابت و سیار ویژه برای بازرسی و نظارت با هدف کنترل قیمت‌ها و مبارزه با متخلفینی که قصد اجحاف در حق خریداران دارند در طرح ضیافت فعال شده‌اند.

فعال شدن اکیپ‌های ثابت و سیار برای نظارت بر کنترل قیمت نمایشگاه ضیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جمع مسئولان برگزاری نمایشگاه ضیافت  از آمادگی سامانه تلفنی 124 برای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت جهت کنترل و تنظیم بازار در سراسر استان خبر داد.

وی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به تجربیات سنوات گذشته درجهت مبارزه با متخلفین و سودجویان نظارت بیشتری برفعالیت واحدهای عرضه کننده اقلام ضروری و کالاهای اساسی در بازار و نمایشگاههای عرضه کالا صورت می‌گیرد.

تابش تصریح کرد: با عنایت به اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در بوشهر و تمام شهرستان‌ها در حال برگزاری است اکیپ‌های ثابت و سیار ویژه برای بازرسی و نظارت با هدف کنترل قیمت‌ها و مبارزه با متخلفینی که قصد اجحاف در حق خریداران دارند فعال شده و مشغول ارائه خدمت به همشهریان هستند.

وی در ادامه گفت: تامین منافع متقابل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد ثبات نسبی قیمت و تنظیم بازار مواد غذایی، ایجاد شبکه هماهنگ ، ایجاد شرایط رقابتی و مطلوب جهت عرضه مستقیم و بهبود شبکه توزیع و عرضه این کالاها از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

تابش یادآور شد: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هرچه بیشتر طرح در تامین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی نیز صورت گرفته است و سامانه‌های ارتباطی 124 و سیستم پیامگیر 30006124سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای خدمت رسانی به همشهریان آماده دریافت گزارشات و تخلفات صنفی است.

وی افزود: افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت، رسیدگی آنی به شکایات شهروندان در حداقل زمان، تشکیل تیم‌های مشترک رسیدگی به تخلفات  با همکاری اداره تعزیرات حکومتی استان با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تنظیمی و افزایش زمان کاری ستاد خبری 124سازمان در دریافت شکایات شهروندان از اقداماتی است که با هدف خدمت رسانی بیشتر به همشهریان صورت گرفته است

وی تصریح کرد: در طرح تشدید بازرسی، تمرکز بازرسی‌ها بر روی کاهش تخلفاتی نظیر کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و نیز احتکار معطوف می‌شود و همراهی همشهریان نقطه قوت سازمان در مبارزه با تخلفات مشهود و کنترل بازار است.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول