اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی مطرح کرد

آمادگی مدیران اجرایی برای تعامل با منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا

فرماندار دشتی گفت: آمادگی مسئولان را در جهت همکاری با اعضای منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌کنیم.

آمادگی مدیران اجرایی برای تعامل با منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی شنبه شب در جمع عده‌ای از مردم شهر خورموج در مصلای امام خامنه‌ای خورموج به 24 خرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: از شما مردم به خاطر خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه تقدیر می‌کنم.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: مردم خوب شهرستان دشتی کارنامه درخشانی در تدین، هوشمندی، مبارزه با استکبار جهانی، مبارزه با پیر انگلیس، پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال نبرد دفاع مقدس دارند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری شما مردم دشتی زبان زد خاص و عام است، ادامه داد: شما مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شایستگی دعوت رهبر انقلاب را لبیک گفتید و با اختلاف 16 درصدی با میانگین کشور حماسه بزرگ سیاسی خلق کردید.

هاشمی افزود: من در مقابل پروردگار عالم سجده شکر می‌سایم و از شما مردم عزیز خاصلانه و متواضعانه تشکر می‌کنم.

وی گفت: به منتخب ملت که یک روحانی وارسته و عالمی مجاهد و مدیری موفق است تبریک و آرزوی توفیق الهی دارم و با آحاد جامعه با غرور و افتخار و با حمایت از دولت اعتدال، تدبیر، امید و عقلانیت شاهد فتح قله‌های رفیع، سربلندی، افتخار و عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

هاشمی به اجرای قرائت قرآن سید طه حسینی در حضور حضرت امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: ما به این قاری نونهال شهرستان دشتی افتخار می‌کنیم و این توفیق بزرگ را به مردم شهرستان تبریک می‌گویم.

وی از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و خدماتی انتخابات، بانیان مساجد و مدیران مدارس و از همه کاندیداهای شوراهای اسلامی و کسانی که در برگزاری صحت و سلامت انتخابات تلاش کردند، تشکر کرد.

هاشمی خطاب به منتخبین شوراها در شهرها و روستاها گفت: رمز موفقیت شما داشتن برنامه، وحدت، تعامل و همدلی بین خودشان و مردم و مسئولان است و ما نیز آمادگی مسئولان را در برای همکاری با اعضای منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به قاچاق کالا و ارز یادآور شد: پدیده قاچاق تاثیر مخربی و زیان باری در امر برنامه ریزی، اقتصاد، تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال کشور دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: وقتی پدیده شوم قاچاق اتفاق می‌افتد تولید کالای داخلی ما ضربه می‌بیند و وقتی به کالای خارجی روی آوریم به کالای داخلی ما ضربه وارد خواهد شد و این امر موجب عدم اشتغال پایدار در کشور می‌شود.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول