اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرکتی ابداعی در ایلام صورت پذیرفت

استقبال از متقاضیان تسهیلات ازدواج با گل سرخ

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام در حرکتی ابداعی و تحسین برانگیز با تقدیم گل سرخ به استقبال از متقاضیان تسهیلات ازدواج شتافت.

استقبال از متقاضیان تسهیلات ازدواج با گل سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز شعبه مرکزی صندوق مهر امام رضای (ع) ایلام حال و هوای جدیدی به خود گرفته بود.

مدیر صندوق امام رضا (ع) ایلام با تهیه گل سرخ و یک بسته فرهنگی به استقبال متقاضیان تسهیلات ازدواج می‌رفت و با آغوشی باز و رفعت اسلامی به درخواست آنان پاسخ می‌داد.

یکی از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج حاضر در محل شعبه صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام گفت: برای نخستین‌بار است که یکی از شعب صندوق مهر امام رضا (ع) و یا موسسات مالی و بانک‌های استان نسبت به تکریم ارباب رجوع در این حد و اندازه اقدام می‌کند.

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام ضمن تقدیر از این حرکت ارزنده مسئولان صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام گفت: امیدوارم همه شعب بانک‌های استان ایلام اینگونه رفتار اسلامی و انسان‌دوستانه را از خود نشان دهند.

وی ادامه داد: حضور در اینگونه فضاهای کاری در استان ایلام سبب دلگرمی بیشتر جوانان این مرز و بوم به مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایلام در این خصوص گفت: با تدابیر اندیشیده شده امروز مصمم شدیم با بسته‌های فرهنگی و تقدیم یک شاخه گل به استقبال درخواست‌کنندگان تسهیلات ازدواج برویم.

غلامرضا یاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این بسته فرهنگی اهدایی به متقاضیان شامل یک کتاب با عنوان مطلع عشق که برگزیده‌ای از بیانات گهربار مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان است.

وی ادامه داد: این صندوق به هر زوج جوان 3 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت می‌کند و آن دسته از افرادی که در نیمه شعبان اقدام به ازدواج کرده باشند این مبلغ تا 5 میلیون تومان قابل افزایش است.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع طی روزهای گذشته زمینه پرداخت 633 فقره تسهیلات ازدواج در این صندوق فراهم شده است.

یاسمی تصریح کرد: اکنون نیز 357 نفر از این متقاضیان تعیین شعبه شده و به زودی تسهیلات ازدواجی را دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان ایلام گفت: در مجموع یک میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات ازدواجی برای زوجین جوان ایلامی پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص نحوه استقبال از زوج‌های جوان به این شعبه از صندوق مهر امام رضای (ع) اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای تکریم ارباب رجوع در این شعبه اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: خدمت به مردم به ویژه جوانان استان ایلام امری ضروری و لازم است که باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/2246/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول