اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بجنورد در مجلس در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

دوگانگی مسئولان کشور برای ازدواج جوانان/ انتقاد از بلاتکلیفی وام‌های ازدواج

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از دوگانگی مسئولان کشور در مورد ازدواج جوانان انتقاد کرد.

دوگانگی مسئولان کشور برای ازدواج جوانان/ انتقاد از بلاتکلیفی وام‌های ازدواج

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه مسئولان از سویی درباره ضرورت‌های ازدواج جوانان سخن می‌گویند و از سوی دیگر اراده‌ای برای برداشتن موانع از سر راه ازدواج جوانان ندارند، گفت: متأسفانه در بحث وام‌های ازدواج کم کاری شده است.

وی با بیان اینکه اکنون جوانان از بلاتکلیفی وام‌های ازدواج گلایه‌مند هستند، افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان را تسهیلات ازدواج تشکیل می‌دهد.

جعفری با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم کشور دچار پیری نشود، باید ساز و کارهای ازدواج جوانان و افزایش نسل را فراهم کنیم، گفت: باید در حوزه ازدواج جوانان آسیب شناسی لازم انجام و همچنین اراده جدی برای رفع مشکلات و موانع در این مسیر فراهم شود.

وی بر رفع مشکلات و روان سازی در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها به جوانان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: این نیازمند تعامل هر چه بیشتر بانک‌ها در این زمینه است.

* نمایندگان برای تحقق مصوبات سفر رهبری دغدغه دارند

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان را تحقق تمام مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی برشمرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه دو موضوع جذب، چگونگی جذب و همچنین کیفیت مورد دغدغه نمایندگان است، افزود: تشکیل کمیته برای نظارت بر مصوبات رهبری در استان امری ضروری است.

جعفری با تاکید بر اینکه باید مردم طعم مصوبات سفر رهبری را به عینه بچشند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار خراسان شمالی مهر ماه سال گذشته حماسه بزرگی را در استقبال از رهبری رقم زده که در تاریخ ماندگار شد.

* انتقاد از حذف نام برخی شهرستان‌ها از نقشه خراسان شمالی

جعفری همچنین از حذف نام برخی از شهرستان‌ها از نقشه انتشار یافته در رسانه‌ها انتقاد کرد.

وی افزود: خود این عمل باعث بروز مشکلاتی برای این مناطق خواهد شد از این رو انتظار می‌رود تا نسبت به اصلاح این مهم اقدام کنند.

به گزارش فارس، شهرستان راز و جرگلان در 28 اسفند سال گذشته به عنوان هشتمین شهرستان خراسان شمالی تاسیس شد.

* مردم باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم صرفاً برای انتخابات نبوده بلکه  صاحبان انقلاب هستند گفت: بر همین اساس مردم باید همواره ودر هر مکان وزمان مورد تکریم قرار بگیرند. 

وی  گفت: بعضاً برخی از مردم از روند خدمات رسانی دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها گلایه‌مند بوده از این رو لازم است تا در این زمینه تدبیر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی هر گونه اقدام بر خلاف اصل خدمتگذاری و رضایتمندی مردم را خالف مصالح نظام اسلامی برشمرد.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با دارا بودن 867 هزار نفر جمعیت 28هزار کیلومتر مربع وسعت دارد.

انتهای پیام/63002/‌ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول