اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

کالاهای اساسی مردم کرج تامین شد/ خانواده‌ها کالا ذخیره نکنند

فرماندار شهرستان کرج گفت: با تلاش‌های انجام شده در بازار همه کالاهای مورد نیاز مردم موجود است و نیازی نیست شهروندان اقدام به ذخیره‌سازی کالا در خانه‌های خود کنند.

کالاهای اساسی مردم کرج تامین شد/ خانواده‌ها کالا ذخیره نکنند

مهدی ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که با گذشت چهار روز از آغاز ماه مبارک رمضان، شرایط بازار در مرکز استان البرز چگونه است؟ گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که تلاش‌های یک ماه اخیر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در کرج نتیجه داد و هم‌اکنون همه نیاز مردم در بازار موجود است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با اقدامات نظارتی ویژه و همچنین گشایش نمایشگاه ضیافت، کنترل خوبی بر قیمت‌ها وجود دارد و واحدهای صنفی نیز با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی همکاری دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون در بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به ویژه مواد غذایی چون برنج، روغن، گوشت، حبوبات، قند و شکر و انواع لبنیات موجود است، نیازی نداریم که شهروندان در خانه‌های خود اقدام به ذخیره‌سازی کالا کنند.

ایران‌نژاد تاکید کرد: از سوی دیگر با افزایش نظارت‌ها، بر قیمت‌گذاری در بازار کنترل خوبی اعمال شده و مردم نگرانی افزایش کاذب و غیر قانونی قیمت‌ها را هم ندارند.

وی بیان داشت: بنابراین پس از گذشت چند روز از ماه مبارک رمضان، همانطور که انتظار داشتیم، بازار وضعیت آرام و مثبتی دارد و به طور قطع تا پایان ماه مبارک همین روند تداوم خواهد داشت.

* برخورد قاطع با متخلفان صنفی

فرماندار کرج در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان که آیا نظارت‌های اخیر بر عملکرد واحدهای صنفی تداوم خواهد داشت؟ گفت: از تمام ادارات و واحدهای مسئول مانند اداره صنعت و تجارت و همچنین نهادهای بازرسی خواسته‌ایم که تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه و مرتب بر بازار نظارت داشته باشند.

ایران‌نژاد گفت: این نظارت‌ها مقطعی نیست و به طور قطع در صورت مشاهده تخلفی از سوی واحدهای صنفی، برخورد قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت و حتی تمهیدات قانونی برای جلوگیری از کار واحد صنفی متخلف نیز اندیشیده شده است.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین با توجه به برنامه‌ریزی و تلاش‌های خوبی که صورت گرفته است، مردم هیچ دغدغه و نگرانی برای تامین مایحتاج خود در ماه پر خیر و برکت رمضان نخواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول