اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ابرقویی‌نژاد دیگر سمتی در هیئت فوتبال اصفهان ندارد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ابرقویی‌نژاد دیگر سمتی در هیئت فوتبال ندارد.

ابرقویی‌نژاد دیگر سمتی در هیئت فوتبال اصفهان ندارد

غلامعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شایعاتی که در مورد عدم برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان به گوش می‌رسد اظهار کرد: این مسابقات به طور حتم برگزار می‌شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما در کار جوانان اختلافات مدیریتی را لحاظ نمی‌کنیم تصریح کرد: ورزش از آن جوانان است شاید یکسری از افراد قصد داشته باشند ورزش را فدای مطامع شخصی کنند اما ما این کار را انجام نمی‌دهیم و رقابت‌های فوتسال جام رمضان برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به این سوال که تکلیف ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان چه شد افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آقای ابرقویی‌نژاد را دیگر به رسمیت نمی‌شناسد و وی دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه در مواردی که اختلاف میان ‌ما و فدراسیون فوتبال وجود دارد از سوی وزارت ورزش و جوانان حکم تعیین می‌شود ادامه داد: در حال حاضر حکم تصمیم‌گیری را بر عهده ما گذاشته است.

ابراهیمی گفت: تا به حال نیز اگر کاری در مورد برکناری ابرقویی‌نژاد صورت نگرفته است به دلیل این بوده که خواسته‌ایم حرمت وی را حفظ کنیم اما ظرف یکی دو روز آینده به طور حتم این کار را پیگیری می‌کنیم و نمی‌گذاریم بیش از این ابرقویی‌نژاد در هیئت فوتبال استان اصفهان بماند.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول