اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر نیکشهر خبر داد

بهره‌برداری از پایگاه امداد جاده‌ای «شهید شوشتری» نیکشهر

رئیس هلال احمر نیکشهر گفت: پایگاه امداد جاده‌ای «شهید شوشتری» در کیلومتر 20 محور نیکشهر به ایرانشهر که ساخت آن از نیمه دوم سال 91 آغاز شده بود، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از پایگاه امداد جاده‌ای «شهید شوشتری» نیکشهر

عبدالستار چاکرزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: ساخت این پایگاه از نیمه دوم سال گذشته با اعتبار 700 میلیون ریال آغاز شده بود و هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: برای تجهیز کامل این پایگاه در زمینه خرید خودرو امداد، آمبولانس، تجهیزات کمک‌های اولیه پزشکی و سایر وسایل ضروری، 700 میلیون تومان اعتبار لازم است.

این مسئول بیان داشت: به جز این پایگاه، یک پایگاه مجهز دیگر نیز در کیلومتر 15 محور نیکشهر به چابهار وجود دارد که خدمات زیادی را در چند سال اخیر به مسافران محترم ارائه کرده است.

چاکرزهی ادامه داد: هر دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر شهرستان نیکشهر در محور ترانزیتی ایرانشهر به نیکشهر و چابهار قرار دارند و با توجه به اهمیت این محور ترانزیتی و پر تردد بودن آن به ویژه در ایام عید و تعطیلات تابستان، امدادگران این دو پایگاه بخوبی می‌دانند که چه وظیفه خطیری برعهده آنها نهاده شده است.

وی گفت: 12 تیم 33 نفره امدادی در شهرستان نیکشهر وجود دارد که چهار تیم را خواهران این شهرستان تشکیل می‌دهند.

این مسئول متذکر شد: در صورت تأمین اعتبار لازم، یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دیگر در محور نیکشهر به بنت و فنوج ساخته می‌شود.

انتهای پیام/75002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول