اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اقدام ضربتی

610 کیلوگرم انواع مواد مخدر در فیروزکوه کشف شد + تصاویر

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف و ضبط حدود 610 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه در یک اقدام ضربتی خبر داد.

610 کیلوگرم انواع مواد مخدر در فیروزکوه کشف شد + تصاویر

جمال نیک‏جو عصر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: 580 کیلوگرم تریاک و 30 کیلوگرم مرفین در فیروزکوه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: با تماس‏های تلفنی تنی چند از شهروندان با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 مبنی بر حضور و فعالیت سوداگران مرگ در شهرستان‏های شمالی از جمله دماوند و فیروزکوه، این موضوع از مدتی قبل به طور ویژه در دستور کار پلیس شرق استان تهران قرار گرفت.

نیکجو افزود: مأموران پلیس فیروزکوه با برنامه‏ریزی هماهنگ موفق شدند تا پس از ساعتی تعقیب و گریز، دو دستگاه کامیون را در سطح شهرستان که با دیدن خودروهای گشت پلیس اقدام به فرار کرده بودند، متوقف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان داشت: مأموران این نهاد موفق شدند در بازرسی از این خودروها، مقدار 610 کیلوگرم تریاک و مرفین را که به طرز ماهرانه‏ای در 58 کیسه برنج و . . . جاسازی شده بود، کشف و دو نفر را در این ارتباط دستگیر کنند.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: هرگونه تحرک و فعالیت مشکوک تولیدکنندگان یا توزیع‏کنندگان مواد افیونی را بلافاصله به عوامل پلیس 110 اطلاع‏رسانی کنند.

نیک‏جو خاطرنشان کرد: تولید امنیت علاوه بر اقدامات و برنامه‏ریزی‏های پلیس، نیازمند مشارکت و همیاری مردم است.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ابراز امیدواری کرد که با اطلاع‏رسانی به‏موقع افراد، زمینه لازم برای پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد و سایر آسیب‏های اجتماعی فراهم شود.  

انتهای پیام/2568/ذ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول