اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

عمده کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه ترانزیتی است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه گفت: عمده کشفیات مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه، ترانزیتی و عبوری است.

عمده کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه ترانزیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی درویش‏خضری عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه در روزهای اخیر اظهار کرد: در این کشف که به نوعی بزرگ‏ترین محموله کشف شده استان تهران در سال‌جاری بوده، همکاری و تعامل بین نیروهای انتظامی شهرستان فیروزکوه قابل تقدیر است.

وی گفت: عمده کشفیات مواد افیونی در شهرستان ترانزیتی و عبوری است که از محور مواصلاتی اصلی مازندران ـ تهران صورت می‏گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: به لحاظ شاخص مصرف مواد مخدر، فیروزکوه یکی از پاک‏ترین شهرستان‏های استان تهران است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان تلاش بسیار خوبی در بسیاری موضوعات اجتماعی از جمله مبارزه با تولیدکنندگان، مصرف‏کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر دارد.

درویش‏خضری به طور نمونه به همایش مواد مخدر و نمایشگاه عکس و کاریکاتور اشاره کرد که هفته گذشته با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه بیان داشت: مردم شهرستان نیز زحمتکشان این عرصه را همواره یار و یاور خود می‏دانند و با تلاش‏های مجدانه آنها احساس امنیت خاطر می‏کنند.

این گزارش حاکی است؛ با تلاش عوامل انتظامی شهرستان فیروزکوه، 600 کیلوگرم مواد مخدر شامل 570 کیلوگرم تریاک و 30 کیلوگرم مرفین در این شهرستان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2568/‌ش‌20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول