اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام:

ردپای اعتیاد در جرایم خشن مشهود است

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه انحراف و اخلاق ضد اجتماعی زاییده اعتیاد است گفت: رد پای اعتیاد در جرایم خشن مشهود است.

ردپای اعتیاد در جرایم خشن مشهود است

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: معضل اعتیاد ضمن آزردگی و ناراحتی خاطر و عدم احساس آسایش خانواده‌ها، ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی دیگر از جمله سرقت، قتل، فساد و ... است.

وی با اشاره به اینکه اشاعه مواد مخدر صنعتی و ترویج فساد و بی‌بندو‌باری از تلاش‌های استعمارگران و دشمنان انقلاب برای به چالش کشیدن جوانان ایران اسلامی است، ادامه داد: دشمن از هر حربه‌ای برای نابودی نسل جوان ما بهره می‌گیرد و مواد مخدر و به ویژه نوع صنعتی و جدید آن بهترین راه برای این کار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: امروز نیروی انتظامی سازمان به‌روز و پویایی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر زبانزد سایر کشورهای جهان است.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هستند قاطعانه برخورد می‌کند، تصریح کرد: کسانی که سبب سلب آسایش و امنیت جامعه هستند، با آنها برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، طرح‌های متعدد انتظامی از ابتدای سال‌جاری تاکنون نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در چندین مرحله اجرا شده است.

سماواتی با اشاره به افزایش 92 در صدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه ابتدای سال‌جاری در این استان گفت: استان ایلام محل بارانداز و ترانزیت مواد مخدر نیست ولی با این وجود نیروی انتظامی همواره تلاش دارد از ورود مواد افیونی به داخل استان جلوگیری کند.

وی با تاکید بر ارتباط نزدیک اعتیاد و وقوع جرم گفت: افراد معتاد به نوعی در افزایش جرم و جنایت نقش دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: همگام با افزایش مصرف مواد مخدر میزان بزهکاری و شدت آن در جامعه رو به تزاید می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه انحراف و اخلاق ضد اجتماعی تولید اعتیاد است گفت: بررسی‌های کارشناسان و آمارهای موجود حکایت از آن دارد که ردپای اعتیاد در جرایم خشن کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/2246/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول