اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان:

دولت آینده از همه ظرفیت‌ها استفاده کند

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان گفت: دولت آینده باید از همه ظرفیت‌های نظام برای پیشبرد امور استفاده کند.

دولت آینده از همه ظرفیت‌ها استفاده کند

محمدرضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دولت آینده باید برای پیشبرد برنامه‌های خود از تمام ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کند.

وی ادامه داد: همه کاندیداهایی که در انتخابات شرکت کردند نیروهای نظام و دارای توان و ظرفیت خاصی هستند که رئیس جمهور منتخب می‌تواند از توانمندی و تجارب آنها در دولت آینده برای اداره بهتر امور بهره‌مند شود.

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان افزود: دولت آینده با شعار اعتدال روی کار می‌آید و می‌تواند با تعامل بیشتر با دیگر گروه‌ها و قوای دیگر به امور کشور سر و سامان بیشتری بدهد. 

وی با اشاره به اینکه در دولت احمدی نژاد برخی اختلاف نظرها وجود داشت، تصریح کرد: دولت آینده باید از اختلاف‌نظرها جلوگیری کند و با همدلی و استفاده از نظرات کارشناسی امور را پیش ببرد.

سلیمانی ابراز داشت: در حال حاضر بیشترین دغدغه جامعه مسئله اقتصادی و معیشت مردم است که رئیس جمهور منتخب باید در تشکیل کابینه افرادی را که توان مدیریتی و حل مسائل اقتصادی را دارند انتخاب کند.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر به دلایل مختلفی مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو شدند که با تعامل و میانه‌روی می‌توان این مشکلات را حل کرد. 

انتهای پیام/89019/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول