اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مردم جم با کمبود آب مواجه هستند

امام جمعه جم گفت: مردم جم با کمبود آب مواجه هستند.

مردم جم با کمبود آب مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است و ماه تلاوت قرآن و ماه دعا و راز و نیاز است و باید بهره کافی و وافی را از این ایام ببریم.

وی به 21 تیر روز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: پاکدامنی و عفاف لازمه جامعه اسلامی است و اگر در جامعه‌ای عفاف و حجاب رعایت شود به سمت سعادت حرکت می‌کند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: بی‌بند و باری در جامعه نشانه بی‌عفتی است و مسئولان در جامعه اسلامی نباید نسبت به بی‌بند و باری بی‌مسئولیتی کنند و باید مراقبت این وضعیت باشند.

گنجی به 22 تیر سالروز عملیات رمضان اشاره کرد و افزود: این عملیات در نوع بی‌نظیر بود و رزمندگان در شرق بصره به خاک دشمن نفوذ کردند و باید یاد و خاطره شهدا و پایمردی رزمندگان را گرامی بداریم.

وی در ادامه با گرامیداشت 23 تیر سالروز حماسه دفاع از ارکان نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: به بهانه حمله به کوی دانشگاه در سال 78 شاهد آشوب در مرکز کشور بودیم و دشمنان داخلی و خارجی قصد سوء استفاده داشتند که ملت مومن و انقلابی برای دفاع از ولایت فقیه به خیابان آمدند و ثابت کردند که هیچ زمانی رهبر را تنها نمی‌گذارند.

امام جمعه جم بیان کرد: ملت ایران حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و یکبار دیگر وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را به اثبات رساندند و مردم جایی که احساس خطر کنند ساکت نمی‌نشینند.

گنجی به 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان بهزیستی و تامین اجتماعی زحمات زیادی برای خدمت‌رسانی به جامعه می‌کشند که البته باید حجم و کیفیت خدمات بیشتر شود.

وی با انتقاد از مسئولان در اجرا نکردن بیمارستان تامین اجتماعی جم گفت: بیمارستان تامین اجتماعی جم 6 سال است که بر زمین مانده و مسئولان هیچ اقدامی نمی‌کنند و باید تلاش و فعالیت بیشتری شود و رضایت مردم در حوزه درمان جلب شود.

امام جمعه جم به کمبود آب در جم اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان در شهر جم و برخی روستاها با کمبود آب مواجه هستیم و این شایسته مردم نیست و مسئولان باید شبانه‌روزی تلاش کنند.

گنجی بیان داشت: شهرستان جم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و مسئولان باید همت کنند و مسیر را برای پیشرفت این شهرستان هموار کنند.

انتهای پیام/2451/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول