اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف شهرستان شهرضا خبر داد

برگزاری مراسم تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرک شهرضا

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا از برگزاری مراسم ویژه ماه مبارک رمضان و مراسم تفسیر قرآن در بقعه امامزادگان شاخص شهرضا خبر داد.

برگزاری مراسم تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرک شهرضا

حجت‌الاسلام مهدی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تفسیر قرآن کریم در بقعه امامزادگان، توسط بزرگان و اساتید از جمله مراسمات ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان شهرضا است.

وی با اشاره به برنامه‌های امامزادگان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یکی از شاخص‌‌ترین برنامه‌ها، برگزاری مراسم تفسیر قرآن کریم توسط یکی از مراجع تقلید آیت الله اسماعیل‌پور در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرضا ادامه داد: این برنامه با همکاری اوقاف شهرستان و اعضای هیئت امنا امامزاده شاهرضا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تفسیر سوره دخان برای چهارمین سال پیاپی توسط اداره اوقاف برگزار می‌شود، افزود: این برنامه نیز در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) برای عموم مردم و نیز طلاب حوزه برگزار می‌شود.

طاهری اضافه کرد: تفسیر سوره لقمان نیز توسط امام جمعه شهرضا، حجت الاسلام یعقوبی در امامزاده شاهرضا و نیز مسجد حضرت صدیقه واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فضایل دعای ابوحمزه ثمالی افزود: دعای روح‌بخش ابوحمزه ثمالی نیز توسط شیخ مرتضی وافی در دهه اول و در دهه‌های دوم و سوم ماه مبارک رمضان توسط شیخ عبدالله بحرینی به همراه تفسیر آن سوره در امامزاده شاه‌رضا برگزار خواهد شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرضا در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اقامه نماز ظهر در امامزادگان شاخص شهرستان است.

وی گفت: نماز جماعت در امامزادگان بی‌بی‌سید خاتون، شاه‌ سید علی، شاهرضا و دیگر امامزادگان شاخص اقامه می‌شود.

طاهری گفت: کلیه مراسمات تفسیر قرآن کریم بعد از اذان مغرب و عشا در امامزادگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول