اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 25 امتیاز

پینگ‌پنگ باز مقاومت قم در لیگ تنیس روی میز کشور درخشید

پینگ‌پنگ باز تیم مقاومت قم در مسابقات لیگ تنیس روی میز کشور درخشید و توانست با کسب امتیازات لازم بخش انفرادی به دسته بالاتر صعود کند.

پینگ‌پنگ باز مقاومت قم در لیگ تنیس روی میز کشور درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ پنگ کشورمان رقابت‌های متعددی در سال‌جاری پیش روی پینگ‌پنگ بازان استان‌های مختلف در قالب مسابقات داخلی قرار دارد و یکی از آن‌ها پیکارهای انفرادی دسته سه تنیس روی میز کشور است.

مسابقات دسته سه تنیس روی میز قهرمانی کشور با شرکت چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف در تلاش برای کسب امتیازات لازم و کسب جواز صعود به دسته بالاتر در اصفهان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر و راه یافته به دسته دوم به پایان رسید.

پرونده رقابت‌های انفرادی دسته سه بزرگسالان پینگ‌پنگ کشور در حالی با شناخت نفرات برتر بسته شد که هیئت پینگ‌پنگ استان اصفهان در خانه تنیس روی میز این شهر میزبان و پذیرای پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده و مدعی این دوره بود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان با برگزاری رقابت‌های دسته سه انفرادی بزرگسالان کشور در اصفهان چهار بازیکن راه یافته به مسابقات دسته دو انفرادی کشور در حالی مشخص شدند که یکی از آن‌ها عضو تیم مقاومت قم در لیگ دسته اول تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور در سال 91 محسوب می‌شود.

این بازیکن آرمان حاجی است و در این رقابت‌ها که با حضور 16 بازیکن در اصفهان برگزار شد، توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد و در جمع چهار نفر برتر این مسابقات که می‌توانستند مجوز صعود به دسته بالاتر را بگیرند، قرار گرفت.

در پایان این پیکارها، سروش امیری‌نیا ملی پوش جوان کشورمان موفق شد با کسب 29 امتیاز و تنها یک باخت و 14 پیروزی به عنوان قهرمانی دست یابد در حالی که پویان پاک‌نژاد با 26 امتیاز، علی جابری و آرمان حاجی هر کدام با 25 امتیاز ضمن کسب رتبه‌های دوم تا چهارم به رقابت‌های دسته دو صعود کردند.

عضو تیم تنیس روی میز مقاومت قم با فاصله‌ای اندک نسبت به رقبای بعد از خود در حالی به دسته دوم تنیس روی میز کشور صعود کرد که رامین شریعتی، پیمان نوروزی، علیرضا امراء و مهرشاد پوده هر کدام با 24 امتیاز و با گیم شماری رتبه‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند تا در رقابت‌های انفرادی دسته سه پینگ‌پنگ کشور باقی بمانند.

این در شرایطی است که محمد اصل‌مند، حامد نادری، سینا زارع، محدرضا تائبی پور، شاکر شجیراتی، سامان صادقی، حامد باشت باوی و پژمان بخشنده نیز مکان‌های نهم تا شانزدهم را به ‌دست آوردند و از دسته سه به مسابقات آزاد سقوط کردند، ضمن این‌که داریوش ضرغامپور به عنوان سرداور، محمود همت به عنوان کمک سرداور و علیرضا حجازیان به عنوان ناظر در این رقابت‌ها حاضر بودند.

آرمان حاجی نفر چهارم این رقابت‌ها، سال گذشته در لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور عضو تیم هیئت تنیس روی میز استان قم بود که در پایان در فاصله اندک نسبت به تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته برتر پینگ‌پنگ کشور در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول