اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌ 10 تیم

قم در جایگاه سوم پینگ پنگ کشور ایستاد

تیم قم در جدال با 10 تیم مدعی سرانجام موفق به کسب مقام سوم پیکارهای پینگ پنگ کشور تنیس روی میز کشور شد.

قم در جایگاه سوم پینگ پنگ کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پینگ پنگ یکی از رشته‌های موفق و پرکار در بین ورزش‌های فعال در استان قم محسوب می‌شود و ورزشکاران این رشته در طول سال در رقابت‌های متعدد کشوری نظیر لیگ و قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

این رشته ورزشی با در اختیار داشتن سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به کار آموزش و پرورش نیروهای مستعد از رده‌های سنی پایه می‌پردازد و به همین خاطر همواره در رقابت‌های مختلف سنی پینگ پنگ کشور به صورت فعال شرکت می‌کند.

پینگ پنگ بازان قمی به واسطه برنامه‌ریزی مناسبی که در هیئت این رشته انجام می‌شود، همه ساله در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور و همچنین مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پینگ پنگ به رقابت با حریفان می‌پردازند.

هیئت پینگ پنگ استان قم به ریاست عباس اشعری‌فرد و دبیری محمد عموئیان امسال میزبانی رقابت‌های یکی از رده‌های سنی پایه تنیس روی میز کشور را نیز بر عهده دارد و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ پنگ، این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان در قم به انجام خواهد رسید. با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی پینگ پنگ کشور و همچنین مسابقات لیگ‌های این رشته ورزشی در رده‌های سنی گوناگون بعد از ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم سال جاری از سوی فدراسیون پینگ پنگ برنامه‌ریزی شده است، پینگ پنگ بازان قمی با حضور در مسابقات مختلف و همچنین انجام تمرینات آماده سازی سعی در حضور موفق در مسابقات آتی دارند.

به همین منظور تیم پینگ پنگ قم در یک دوره رقابت‌های کشور پینگ پنگ که به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان قزوین به انجام رسید، حضور یافت و با تیم‌های مطرح شرکت کننده در این مسابقات به منظور کسب آمادگی بیشتر رقابت کرد.

این در حالی است که رقابت تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات با حضور 10 تیم در قزوین برگزار شد و سرانجام در بخش تیمی پینگ پنگ بازان استان البرز که یکی از تیم‌های میهمان شرکت کننده در این رقابت‌ها بودند به مقام نخست دست یافتند.

قهرمانی البرزی‌ها در بخش تیمی این دوره از مسابقات در حالی رقم خورد که تیم اعزامی از هیئت پینگ پنگ استان کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و نماینده اعزامی از هیئت تنیس روی میز استان قم در کنار تیم هیئت مرکزی به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند و بدین ترتیب پرونده این مسابقات بسته شد.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول