اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ قم خبر داد

حضور داوران قمی در سمینار سرداوران بین‌المللی پینگ‌پنگ

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از حضور دو داور پینگ‌پنگ قم در سمینار داوران بین‌المللی پینگ‌پنگ کشورمان خبر داد.

حضور داوران قمی در سمینار سرداوران بین‌المللی پینگ‌پنگ

محمد قاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در 9 ماه باقی مانده از سال اتفاقات مهمی قرار است در پینگ پنگ کشورمان رخ بدهد و ان‌شاءالله هم در کشور و هم در استان قم در سال جاری موفقیت‌های متعددی برای پینگ پنگ رقم بخورد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعزام‌های متعددی که در ماه‌های باقی مانده از سال جاری انجام خواهد شد، در سطح کشور نیز رخدادهای مهمی برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به مسابقات لیگ‌های پینگ پنگ کشور و همچنین پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی کشور اشاره کرد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: طبیعی است که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان وقتی قرار است رقابت‌های متعددی در چارچوب قهرمانی کشور و لیگ باشگاه‌های کشور برگزار شود، نیروی انسانی زیادی درگیر کار می‌شوند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

وی یاد آور شد: تاکید فدراسیون پینگ پنگ این است که هیئت‌های استانی دست در دست یکدیگر بدهند تا رشته ورزشی پینگ پنگ همانگونه که با تلاش‌های فراوان در سال‌های اخیر اکنون به اعتبار و ارزش بسیار زیادی در آسیا و جهان دست یافته، همچنان بتواند این روند رو به رشد را ادامه بدهد.

عموئیان تلاش‌های فدراسیون پینگ‌پنگ برای رشد و تحول در این رشته ورزشی را ستود و تصریح کرد: به عنوان یکی از هیئت‌های استانی آمادگی خود را برای تلاش بیش از پیش به منظور تحولات بزرگتر و دستیابی به موفقیت‌هایی بیشتر و عظیم‌تر در پینگ پنگ ایران اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هیئت پینگ‌پنگ استان قم همواره همسو و هماهنگ با فدراسیون پینگ پنگ در برنامه‌های مختلف به اجرای وظایف و رسالات خود پرداخته است و امیدواریم بتوانیم در تمام عرصه‌ها در سال جاری این وظیفه را به خوبی در تمام بخش‌ها اجرایی کنیم.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم تصریح کرد: علاوه بر ورزشکاران این هیئت، سایر نیروی انسانی متخصص پینگ‌پنگ نظیر داوران و مربیان نیز در سال جاری فعالیت‌های زیادی در مسابقات مهم رشته پینگ‌پنگ در داخل و خارج از کشور خواهند داشت.

وی یاد آور شد: با توجه به در پیش بودن مسابقات فصل جدید لیگ‌های پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ سمینار سرداوران بین‌المللی پینگ‌پنگ کشور در تیرماه برگزار می‌شود.

عموئیان که یکی از دو سرداور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم به شمار می‌رود قرار است همراه با ولی‌الله دیرباز دیگر داور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم در این سمینار که روزهای یازدهم تا سیزدهم تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود، به منظور هماهنگی سرداوران برای مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال 1392 حضور یابند.

انتهای پیام/78002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول