اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم:

3 پینگ پنگ‌باز قمی برای مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی کشور خبر داد.

3 پینگ پنگ‌باز قمی برای مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند

عباس اشعری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ پنگ کشورمان قرار است پیکارهای رده‌بندی پینگ پنگ کشور در تیرماه به انجام برسد و قصد داریم تیمی خوب و متشکل از بهترین‌های پینگ پنگ قم را روانه این رقابت‌ها کنیم.

وی ادامه داد: در تقویم فدراسیون پینگ پنگ و بر اساس برنامه‌ای که به هیئت‌های استانی ارسال شده، قرار است رقابت‌های این دوره از مسابقات از هشتم تا یازدهم تیر ماه به انجام برسد و به همین خاطر پینگ پنگ‌بازان قمی برای موفقیت در این رقابت‌ها آماده می‌شوند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: پینگ پنگ‌بازان قمی از تیر ماه در پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی و دسته‌های مختلف با حریفان خود به رقابت می‌پردازند تا پیشرفت روزافزون پینگ پنگ قم را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: پینگ پنگ‌بازان قمی قرار است امسال در رقابت‌های مختلفی در چارچوب پیکارهای لیگ و قهرمانی پینگ پنگ کشور به مصاف حریفان بروند و در نخستین رویداد مهمی که امسال از سوی هیئت قم اعزام صورت می‌گیرد، نفرات زبده پینگ پنگ قم در مسابقات دسته سوم کشور حضور می‌یابند.

اشعری‌فرد ابراز داشت: همچنین هیئت پینگ پنگ استان قم در سال جاری میزبانی یکی از رقابت‌های مهم پینگ پنگ کشور یعنی مسابقات رده سنی خردسالان قهرمانی کشور را بر عهده دارد، پیکارهایی که قرار است در شهریور ماه سال جاری در قم به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های آزاد لیگ دسته سوم پینگ پنگ قهرمانی کشور به میزبانی هیئت اصفهان به انجام می‌رسد، این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برای تعیین تیم‌های برتر و راه یافته به دسته بالاتر برگزار می‌شود و تیم قم نیز به سه پینگ پنگ‌باز در آن شرکت می‌کند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: این نخستین مرحله رقابت‌های آزاد و رده‌بندی لیگ دسته سوم پینگ پنگ کشور به شمار می‌رود که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ پنگ در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم قم نیز با ترکیب علی زکی‌زاده، سعید آذرنوش و حمیدرضا اخوان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

وی بیان داشت: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان مرحله نخست مسابقات آزاد و رده بندی لیگ دسته سوم کشور از روز هشتم تیرماه به مدت سه روز به میزبانی اصفهان در خانه پینگ پنگ این استان به انجام می‌رسد.

اشعری‌فرد یادآور شد: مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای در قالب گروه‌های سه نفره به انجام می‌رسد و تیم‌هایی که بتوانند جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند، در این مرحله به صورت حذفی با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

وی اظهار داشت: نفرات اول تا ششم مسابقات آزاد پینگ پنگ کشور به دسته سوم راه پیدا کرده و در پایان مسابقات رده بندی دسته سوم نفرات اول تا چهارم به رده بندی دسته دوم رفته و نفرات پنجم تا هشتم در رده بندی دسته سوم باقی خواهند ماند، ضمن اینکه تمام مسابقات به صورت سه گیم از پنج گیم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول