اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کمیته امداد نکا خبر داد

کمک 2.5 میلیارد ریالی به ایتام در نکا

رییس کمیته امداد نکا گفت: یک‌هزار و 411 حامی، 2.5 میلیارد ریال به ایتام زیرپوشش کمیته امداد نکا کمک کردند.

کمک 2.5 میلیارد ریالی به ایتام در نکا

سیدموسی عمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نکا با اعلام اینکه، طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در راستای حامی‌یابی برای ایتام زیرپوشش این نهاد است، اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و 411 حامی بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به 316 یتیم نکایی کمک کردند.

وی تصریح کرد: جذب حامی برای ایتام زیرپوشش کمیته امداد در راستای ثبت‌نام از حامیان برای کفالت ایتام انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال جاری، از همکاری یک‌هزار و 450 حامی با کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

رئیس کمیته امداد نکا با بیان اینکه کمیته امداد به منظور خدمت‌رسانی و حمایت بهتر از ایتام زیرپوشش اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام کرده است، بیان داشت: کمک حامیان به ایتام به صورت پرداخت مبلغی به عنوان کمک هزینه معیشت ماهانه است و حامیان به هر مبلغی که توانایی داشته باشند، می‌توانند کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای مستمر طرح اکرام ایتام یادآور شد: با بسترسازی صورت گرفته اجرای این طرح و ثبت‌نام از حامیان برای مشارکت در آن، کمک کردن به ایتام  محدود به ایام خاصی از سال نیست.

عمادی با بیان اینکه در قبول کفالت ایتام، حامیان مختار به انتخاب یتیم مورد نظر هستند، افزود: شناسنامه مددجویی ایتام در دفاتر کمیته امداد موجود است و حامیان بر اساس نیات خود می‌توانند، ایتام را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی توسط کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

این مسئول با برشمردن برخی از طرح‌های مشارکتی و اجرایی این نهاد اضافه کرد: طرح‌های اکرام ایتام، رضوان، جمع‌آوری صدقات و جمع‌آوری زکات از جمله سرفصل‌های کاری کمیته امداد در بحث توسعه و جذب مشارکت‌های مردمی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان نکا بر اساس آخرین آمار 316 یتیم زیر تکفل دارد تصریح کرد: برای هر یک از این ایتام ماهانه مبلغ 20 هزار تومان توسط حامیان به حسابشان واریز می‌شود.

مدیر کمیته امداد در پایان نکا گفت: شهرستان نکا دارای حدود 8 هزار مددجوی زیرپوشش عادی، طرح شهید رجایی و موردی است که از این تعداد 316 نفر را ایتام تحت پوشش تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول