اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 91 تاکنون صورت گرفت

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بویراحمد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد از جمع‌آوری یک میلیارد و 900 میلیون ریال کمک‌های مردمی از سال 91 تاکنون در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بویراحمد

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از جمع‌آوری یک میلیارد و 900 میلیون ریال کمک‌های مردمی در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: کمیته امداد نهادی است که با مشارکت مردم و کمک‌های مردمی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است.

انصاری تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب کمک‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف خرید جهیزیه، درمان، مسکن و خدمات فرهنگی بین مددجویان نیازمند توزیع و هزینه می‌شود.

وی، به رسالت و اهداف کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رسالت اصلی این نهاد حمایتی توسعه فرهنگ انفاق و احسان در بین آحاد جامعه برای کمک به همنوعان است که تاکنون استقبال خوبی از چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم در این ماه مبارک زمینه جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی بیش‌ از پیش فراهم شود و مردم خیر و نوعدوست، همنوعان نیازمند خود را در این ماه  فراموش نکنند.

این مسئول نقش رسانه‌ها در راستای جذب مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان را مهم و موثر خواند و متذکر شد: هر رسانه‌ای با قلم زیبا و شیوای خود می‌تواند نسبت در جلب مشارکت‌های مردمی سهمی داشته باشد تا  در این ماه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی لبخندی بر لبان کودکان و نیازمندان بنشانیم و دل آن‌ها را در این ماه عزیز شاد کنیم.

انتهای پیام/82011/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول