اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد

کمک 370 میلیون تومانی کرمانشاهیان به فقرا از طریق صندوق‌های صدقات

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال 91 مردم استان کرمانشاه 370 میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) به فقرا و نیازمندان کمک کردند.

کمک 370 میلیون تومانی کرمانشاهیان به فقرا از طریق صندوق‌های صدقات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیامک پاکرو در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: روزه گرفتن در ماه رمضان بسیار ارزشمند است و در این ماه مبارک باید صله‌رحم، خوش‌اخلاقی و توجه به نیازمندان فراموش نشود.

پاکرو تصریح کرد: توجه به یتیمان مورد تأکید اسلام و بزرگان بوده و یکی از وظایف مهمی که در ماه مبارک رمضان بر عهده داریم، رسیدگی به امور ایتام و مستمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اعلام کرد: در سال 91 مردم استان کرمانشاه 370 میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) به فقرا و نیازمندان کمک کردند.

به گفته وی، 31 درصد از این کمک‌ها صرف توانمندسازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده و 21 درصد به امور تحصیلی نیازمندان اختصاص یافته، 17 درصد برای جهیزیه، 12 درصد برای امور درمان افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 17 درصد برای امور مسکن خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: یکی از طرح‌های خوب کمیته امداد امام خمینی (ره)، اطعام ایتام است و بیش از 6 هزار یتیم مورد حمایت این نهاد هستند.

پاکرو در پایان از برگزاری مراسم افطار تعدادی از ایتام و نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در حضور آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول