اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

یکی از عوامل اصلی طلاق حفظ نکردن عفت و حجاب است

امام جمعه بندرعباس گفت: حفظ عفت هم بر مردان و هم بر زنان واجب است و یکی از عوامل اصلی طلاق نیز عدم رعایت عفاف و حفظ نکردن عفت است.

یکی از عوامل اصلی طلاق حفظ نکردن عفت و حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حفظ عفت هم بر مردان و هم بر زنان واجب است و یکی از عوامل اصلی طلاق نیز عدم رعایت عفاف و حفظ نکردن عفت است.

وی افزود: بنده به زنان توصیه می‌کنم که کتاب‌های روانشناسی زن و مرد را مطالعه کرده و با تفاوت‌های این دو آشنا شوند و بدانند که به علت این تفاوت‌ها حجاب بر زنان واجب شده و حجاب یکی از امتیازات زن محسوب می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه زیبایی شهر بندرعباس به دریا و ساحل است،‌ اضافه کرد: نباید با ساخت و سازهایی که در کنار ساحل انجام می‌شود دریا را از چشم مردم محو و پنهان کرد چون مردم حق دارند دریا را ببینند و نباید به حق مردم تجاوز کرد.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بنده همواره از اقدامات خوب دولت تشکر کرده‌ام، اظهار داشت: بیان آمار و عملکرد دولت نباید به گونه‌ای باشد که اقدامات دولتهای گذشته زیرسوال برود بلکه باید در بیان آمار عدالت و انصاف رعایت شود و درآمدها، مشکلات و تنگناهای دولتها نیز در کنار آمار عملکرد با هم گفته شود.

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: قطعا در هر دوره‌ای از عمر دولت‌ها، زیرساخت‌هایی ایجاد می‌شود که می‌تواند به دولت‌های بعدی کمک کند و مسئولان باید در ارائه آمار عملکرد دولت، شرایط کشور را نیز به مردم بگویند نه اینکه اقدامات دولتهای قبلی زیرسوال برده شود.

وی تصریح کرد: دولتهای گذشته با مواردی همچون جنگ و پس از آن سازندگی مواجه بودند و هم اکنون در بیان آمار عملکرد دولت باید به مردم گفته شود که در هر دوره چه میزان نفت فروش رفته و درآمد و شرایط کشور چگونه بوده است.

انتهای پیام/88001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول