اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

جامعه اهل سنت با اقدامات تروریستی دشمنان نظام قاطعانه برخورد می‌کند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: جامعه اهل سنت و با بصیرت سیستان و بلوچستان در صورت مشاهده هرگونه اقدام علیه نظام اسلامی برخوردی قاطعانه با آنان خواهد داشت.

جامعه اهل سنت با اقدامات تروریستی دشمنان نظام قاطعانه برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت این شهرستان اظهار داشت: ابتر ماندن اقدام تروریستی کوردلان در چابهار تیر خلاصی بود بر پیکر بی‌جان سلفی‌های تکفیری و حامیان آنان در منطقه که قصد داشتند در استان سیستان و بلوچستان ناامنی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه ناکام ماندن اقدام روز سه‌شنبه تروریست‌ها در چابهار در نتیجه توان دفاعی مطمئن و مستحکم ایران اسلامی بود افزود: در جریان این عملیات انتحاری به دشمنان نظام ثابت شد که هیچ قدرتی توان مقابله با اراده قوی و پولادین ملت ایران را ندارد.

مولوی کریم‌زایی تصریح کرد: ملت ایران خوب می‌دانند که چگونه در مقابل سناریوهای پیچیده غربی‌ها برای ایران اسلامی بایستند.

وی ادامه داد: تمام تلاش غربی‌ها معطوف به شکستن وحدت بین شیعیان و اهل سنت است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر خطاب به مردم شیعه منطقه اعلام کرد: برادران شیعه ما باید آگاه باشند که هدف دشمن از این عملیات انتحاری ایجاد جو بدبینی نسبت به جامعه اهل سنت است و شیعیان نباید تحت تاثیر مکاری‌های دشمنان قرار گیرند.

کریم‌زایی اضافه کرد: اهل سنت کاملا آگاه هستند که این گونه اقدامات علیه نظام اسلامی ایران به هیچ وجه به سود آنها نیست لذا همواره با این اقدامات مخالفت می‌ورزند.

این مولوی اهل سنت همچنین از مسئولان امنیتی استان و شهرستان چابهار بابت شناسایی به موقع عامل انتحاری و خنثی کردن نقشه شوم وی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/75002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول